У роботі семінару взяли участь 15 практичних психологів спеціальних освітніх закладів Кіровоградщини. Завідувач обласним центром практичної психології та соціальної роботи Чебоненко В.Ф. ознайомила з актуальними питаннями розвитку психологічної служби на сучасному етапі та акцентувала увагу на нормативно-правовому забезпеченні діяльності практичного психолога спеціального освітнього закладу. Значну увагу було приділено використанню психологічного інструментарію практичним психологом (особливо на розмір, колір, зміст та зображення тестових матеріалів для учнів різного віку), оскільки валідність діагностики впливає на успішність корекційної роботи. Особливості планування роботи практичного психолога спеціального освітнього закладу та реалізації корекційної складової в умовах школи-інтернату було розкрито в. о. завідувача кафедри корекційної педагогіки Павлюх В.В.
Учасники семінару ознайомились з досвідом роботи практичного психолога вищої кваліфікаційної категорії (а за наслідками атестації тепер вже методиста – вітаємо!) Заваллівської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів Гайворонського району Володарської О.А. з проблеми «Емоційна дезадаптація молодших школярів в закладах інтернатного типу» (всі учасники отримали збірку авторських методичних матеріалів з грифом «Друкується за рішенням Вченої ради КОІППО імені Василя Сухомлинського»), відвідали уроки психології та корекційні заняття з вищезазначеної проблеми з використанням ігрової терапії, казкотерапії тощо. У кабінеті практичного психолога Володарська О.А. презентувала розробки корекційно-розвиткових програм, психолого-педагогічних семінарів, просвітницької роботи з учнями, уроків психології, друковані праці та ін.
В аспекті організації роботи з обдарованими учнями на розгляд учасників було представлено роботи учнів з психології, що є членами Малої академії наук: Ільченко Ірини з проблеми «Навчальна мотивація учнів підліткового віку» та Іванової Ірини з проблеми «Психоемоційні стани дітей, що пережили насилля».
Практичний психолог Заваллівської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів Гайворонського району Володарська Ольга Анатоліївна провела з учасниками психолого-педагогічний семінар «Шляхи корекції негативних емоційних станів у педагогів та школярів».
Для учасників семінару було проведено тренінгові заняття «Психолого-педагогічні аспекти активізації професійної ідентичності практичного психолога» (Павлюх В.В.) та «Професійна самореалізація практичного психолога» (Чебоненко В.Ф.).
Значну увагу було приділено психолого-педагогічній корекції девіантної поведінки учнів з особливими освітніми потребами, розроблено проекти виховного спрямування з використанням різних технік.
Учасниками семінару було відвідано засідання учнівського літературного товариства «Перо», на якому учні закладу читали власні вірші, оповідання та співали пісні.
Учасники семінару висловлюють щиру подяку колективу Заваллівської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів Гайворонського району, а особливо директору Прач Людмилі Вікторівні, заступникам директора з навчально-виховної роботи Мальованій Світлані Василівні та Грабовому Дмитру Миколайовичу, практичному психологу Володарській Ользі Анатоліївні, вчителям початкової ланки Савчук Валентині Яківні та Волошиній Галині Володимирівні за змістовну, плідну, різноманітну організацію роботи учасників семінару.