Головна » Новини » Про педагогічну, управлінську практику на базі Кіровоградської гімназії імені Тараса Шевченка

Про педагогічну, управлінську практику на базі Кіровоградської гімназії імені Тараса Шевченка

  18 квітня 2012 року на базі Комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання «Спеціалізований навчальний заклад І ступеня «Гармонія» – гімназія імені Тараса Шевченка – центр позашкільного виховання «Контакт» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області в межах педагогічної, управлінської практики слухачів курсів проведено семінар для керівників шкіл, які викладають українську мову і літературу, світову літературу та російську мову.

     Директор НВО Война Галина Георгіївна презентувала основні етапи розвитку та управління навчально-виховним процесом у закладі. Заступник директора з навчально-виховної роботи Ткаченко Г.О. розкрила питання міжпредметних зв’язків при вивченні мови й літератури, заступник директора з виховної роботи Борисова О.М. ознайомила учасників семінару з проектною діяльністю учителів-філологів. 
      Керівники навчальних закладів відвідали урок світової літератури «Поетизація подвигу простих солдат у Вітчизняній війні (за поезією О. Твардовського «Я убит подо Ржевом» (7 клас)) – учитель Колот О.В.
      На уроці учні разом з учителем створювали схематичний конспект за темою, опановували змістове значення поетичного твору про Велику Вітчизняну війну, авторські прийоми зображення історичних подій та долі людини, опрацьовували інформаційні джерела, визначали основну думку та особливості поезії О. Твардовського. Учителем було розроблено низку сутнісних запитань, які спонукали учнів 7 класу до роздумів, логічних висновків, сприяли розвитку аналітичних здібностей та навичок співставлення.
      Емоційним і пізнавальним виявився урок української літератури за темою «І. Липа «Мати». Таємниця материнського серця» (9 клас) – учитель Окольнича Л.М. – , на якому учні і вчитель вибудовували філософію та принципи родинного виховання. Атмосферу уроку визначало своєрідне афористичне обрамлення уроку, побудова асоціативного ряду, порівняльний аналіз образів твору І. Липи з персонажами творів Т.Шевченка, О. Довженка, В. Винниченка.
      Відділ освітнього менеджменту, науково-методичні кабінети української мови і літератури, зарубіжної літератури Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського висловлюють подяку директору Комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання «Спеціалізований навчальний заклад І ступеня «Гармонія» – гімназія імені Тараса Шевченка – центр позашкільного виховання «Контакт» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області Войній Галині Георгіївні, заступнику директора з навчально-виховної роботи Ткаченко Галині Олександрівні, заступнику директора з виховної роботи Борисовій Оксані Миколаївні, голові методичного об’єднання вчителів-філологів Рожанчук І.В., учителям Колот О.В., Окольничій Л.М., Лебедєвій О.П., педагогічному колективу закладу за сприяння та проведення семінару для керівників шкіл області.


Коментарів немає