Головна » Новини » Курси підвищення кваліфікації керівників шкіл, які викладають українську мову і літературу, світову літературу та російську мову

Курси підвищення кваліфікації керівників шкіл, які викладають українську мову і літературу, світову літературу та російську мову

     Термни курсів: 2-20 квітня 2012
      Проблема курсів: «Розвиток та саморозвиток творчої особистості в умовах модернізації навчально-виховного процесу».
      Керівники курсів: Трубіна В.Г, Нудний В.М., Ревнивцева О.В.
      Науковий керівник: Жосан О.Е.
      Згідно з навчально-тематичним планом курсів слухачами опрацьовано 108 навчальних годин:
      1. Соціально-гуманітарний модуль – 10 год;
      2. Професійний модуль – 90 год.;
      3. Діагностико-аналітичний модуль – 8 год.
      2-20 квітня 2012 року відділом освітнього менеджменту спільно з навчально-методичними кабінетами української мови і літератури, зарубіжної літератури проведено курси підвищення кваліфікації керівників шкіл, які викладають українську мову і літературу, світову літературу та російську мову.
      Протягом зазначеного періоду науково-методичними працівниками КОІППО вичитано 108 навчальних годин, з них 40 год. лекційних, 68 – практичних.
      Педагогічна, управлінська практика проходила на базі Олександрійського Навчально-виховного об’єднання «Олександрійська гімназія ім. Т.Г. Шевченка – ЗНЗ І-ІІ ступенів – школа мистецтв» Олександрійської міської ради.
      Для учасників заходу було запропоновано експрес-портрет закладу та систему роботи кафедр щодо управління навчально-виховним процесом, проведено психологічний міні-тренінг, спрямований на формування навичок подолання конфліктних ситуацій у педагогічному колективі.
      Слухачі курсів відвідали незвичайні уроки, які проведені вчителями гімназії. Модульне заняття у 6-А класі зі світової літератури за темою «Ідеальна дитина в неідеальному світі». Пошук головним героєм повісті К. Нестлінгер «Конрад або дитина з бляшанки» свого місця у світі».
      На модульному інтегрованому занятті у 10-Б класі з української та світової літератур розглядалась тема «Художні особливості драми-феєрії «Лісова пісня» в інших видах мистецтва (музика, хореографія, кіно). Зв’язок «Лісової пісні» із західноєвропейською драмою М. Метерлінка. Особливості неоромантизму Лесі Українки».
      Також під час педагогічної, управлінської практики керівники шкіл стали учасниками семінару на базі комунального закладу навчально-виховного об’єднання «Спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І ступеня «Гармонія» – гімназія імені Тараса Шевченка – центр позашкільного виховання «Контакт» Кіровоградської міської ради з проблем модернізації управління загальноосвітнім навчальним закладом та навчально-виховного процесу.
      Адміністрацією навчально-виховного об’єднання було презентовано основні етапи управління навчально-виховним процесом у закладі, висвітлено напрямки проектної діяльності учителів-філологів та питання міжпредметних зв’язків при вивченні мови й літератури. Учителі гімназії представили проекти позаурочної діяльності учнів та Шевченківські проекти.
      Слухачі курсів відвідали урок світової літератури «Поетизація подвигу простих солдат у Вітчизняній війні (за поезією О. Твардовського «Я убит подо Ржевом» (7 клас)) та урок української літератури «І. Липа «Мати». Таємниця материнського серця» (9 клас).
      19 квітня 2012 року в межах Дня газети «Завуч» та журналу «Методист» відбулась творча зустріч з головним редактором Іриною Рожнятовською, яка презентувала нові проекти, представила та нагородила активних авторів нашого регіону, переможців конкурсу, що проводився видавництвом:
      – Погорєлу Тетяну Миколаївну, заступника директора з навчально-виховної роботи Володимирівської ЗОШ І—ІІІ ступенів Петрівської районної ради (у номінації «На кращий авторський сайт»);
      – Правого Віктора Павловича, директора Користівської ЗОШ І—ІІІ ступенів імені А. П. Гайдара Олександрійського р-ну, Кіровоградської обл., (у номінації «Портфоліо школи»).
      Переможці поділились досвідом роботи щодо створення власного сайту та з питань кваліметричного менеджменту в діяльності керівника школи.
      Фотозвіт:







 


Коментарів немає