24 листопада 2016 року відбувся круглий стіл до 117-ї річниці від дня народження Г.С.Костюка «Принципи гуманістичної психології Григорія Костюка та сучасна освіта» за участю кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти, навчально-методичного відділу інноваційної діяльності та інтелектуальної власності комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» спільно з обласною науковою універсальною бібліотекою імені Д.І.Чижевського.
У засіданні брали участь:
Демиденко Г.С., завідувач відділу обслуговування користувачів обласної наукової універсальної бібліотеки імені Д.І.Чижевського.
Науковці кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського»:
Жосан О.Е., кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти;
Войтко В.В., кандидат педагогічних наук,старший викладач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти;
Кендюхова А.А., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти;
Гельбак А.М., кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти;
Молчанова О.М., кандидат психологічних наук, старший викладач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти.
Науковці Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка:
Горська Г.О., кандидат психологічних наук, доцент, завідувач кафедри практичної психології;
Радул І.Г., кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри практичної психології;
Куліш В.І., кандидат психологічних наук, старший викладач кафедри практичної психології;
Семенюк М.Ю., аспірант кафедри практичної психології.
Практики:
Чебоненко В.Ф., завідувач обласного навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського»;
Корда Є.М., практичний психолог державного закладу « Кіровоградський професійний ліцей імені Героя Радянського Союзу О.С.Єгорова».
Незвичайно задушевно, як для визначеної наукової теми, почав свою роботу круглий стіл «Принципи гуманістичної психології Григорія Костюка та сучасна освіта».
Кожен виступ лунав, як сповідь, і слухався та сприймався надзвичайно потужною небайдужістю як доповідачів, так і слухачів.
Демиденко Г.С. продемонструвала фоліанти Костюка Г.С., проаналізувала їх сторінки і книги ожили.
Горська Г.О. у тематичному виступі «Наукова спадщина Г.С.Костюка як теоретична основа практичної психології» наголосила, що Г.С.Костюк у своїх роботах сформулював ряд теоретичних положень, без яких сучасна практична психологія була б неможливою.
Неочікуваним, а за тим більше хвилюючим, був подарунок учасникам круглого столу фільм–спогад сина Г.С.Костюка та онуки (знайти відеоматерали про Г.С.Костюка було неможливим).
Не залишили байдужими учасників презентація Молчанової О.М. «Особистісно орієнтований підхід як аспект психологічного супроводу дітей з девіантною поведінкою» та глибокого наукового аналізу Кендюхової А.А.
«Погляди Г.С.Костюка на проблему оцінювання навчальної діяльності учнів».
Виступи Радул І.Г. («Гуманістична психологія Г.С. Костюка») та Куліша В.І. («Теоретичний аналіз концепції особистісного розвитку Г.С.Костюка») підвели до думки, що мало досліджений…мало використаний як теоретичний спадок науковця, так і його практичне значення, про що наголосила практичний психолог Корда Є.М. у виступі «Реалізація ідей Г.С.Костюка в навчально-виховному процесі ПТНЗ».
Проникливий виступ Войтко В.В. «Гуманність як основа особистісно орієнтованого підходу до учнів у спадщині Г.С.Костюка» об’єднав думки і спрямував почуття небайдужих науковців і практиків до спадщини Г.С.Костюка.
Присутні ніби побували в майстерні надзвичайно потужного науковця і мислителя, прониклись сутністю принципів гуманістичної психології як основної характерної особливості найвеличнішого Гуманіста і нашого земляка – Григорія Силовича Костюка!
Інформацію підготували викладачі кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти.