Головна » Друкована продукція » 2022 » STEAM – середовище, яке виховує дослідників… Реалізація міжпредметних навчально-дослідницьких проєктів

STEAM – середовище, яке виховує дослідників… Реалізація міжпредметних навчально-дослідницьких проєктів

STEAM – середовище, яке виховує дослідників… Реалізація міжпредметних навчально-дослідницьких проєктів (з досвіду роботи) : [посібник] / укладачі – Жанна ФЕДІРКО, Лілія ТИТАРЕНКО, Наталія ДУНЯШЕНКО. – Кропивницький : КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2022. – 68 с.

У посібнику викладено теоретичні та практичні основи використання елементів STEAM-технологій в освітньому процесі сучасного закладу. Це авторська спроба довести необхідність запровадження міжпредметної декади, як перспективної складової освітнього простору. У виданні представлено розробки уроків (заходів) педагогічних працівників гімназії № 9 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області в рамках роботи над проєктами та педагогічних працівників КЗ «НВО I-III ст. “Мрія” Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» в рамках конкурсів: #SuperUrok2021#STEAM, «Кращий ґендерно чутливий STEM-урок».

Матеріали посібника розкривають особливості запровадження елементів STEAM-технологій в освітньому процесі, специфіку системи роботи зі створення активного навчально-дослідницького середовища, як напрямку інноваційної діяльності вчителя.

Посібник рекомендовано керівникам та педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти тощо.

Завантажити