Небеленчук І. О. Застосування діалогових технологій навчання в курсі вивчення світової літератури : Методичні рекомендації. – Кіровоград: Видавництво КОІППО імені Василя Сухомлинського, 2013. – 90 с.
У посібнику подається матеріал теоретико-практичного спрямування, розглядаються діалогові технології кооперативного та колективно-групового навчання, подаються методичні рекомендації щодо роботи в парі, мікрогрупах, макрогрупах, застосування методу проектів, „кейс”-методу, проведення дискусії, подаються „кейси” й теми для дискусійного обговорення. Розглядається застосування діалогових технологій під час вивчення творів різних родів і на всіх етапах вивчення художнього твору, подаються запитання до активізувальної й евристичної бесід, пропонується порівняння оригінальних творів і перекладних, ліричних із музичними, різних варіантів перекладу, подається розгляд окремих творів як текстів культур, представлений темарій можливих творчих робіт. Подаються методичні рекомендації під час аналізу творів різних родів і на всіх етапах вивчення художнього твору. Визначаються спільні та специфічні діалогові технології для творів різних родів. Заначаються психолого-педагогічні умови застосування діалогових технологій.
Посібник адресований учителям світової й української літератури, а також усім, хто цікавиться питаннями літератури.