Шановні колеги, друзі!

І етап обласного туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2015»

  24 грудня 2014 року на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» відбувся І етап обласного туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2015» у чотирьох номінаціях: «Українська мова та література», «Хімія», «Правознавство», «Образотворче мистецтво».

(більше…)

Cемінар переможців І (міського, районного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2015»

18 грудня 2014 року на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» відбувся семінар переможців І (міського, районного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2015» у чотирьох номінаціях: «Українська мова та література», «Хімія», «Правознавство», «Образотворче мистецтво».

(більше…)

ПРО ПЕРЕБІГ СЕМІНАРУ-ПРАКТИКУМУ «УРОКИ З ПІДПРИЄМНИЦЬКИМ ТЛОМ»

10 грудня на базі КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» в рамках українсько-польського проекту «Уроки з підприємницьким тлом» відбувся семінар-практикум для вчителів неекономічних предметів з обміну досвідом із впровадження до шкільної практики діяльності, пов’язаної з розвитком професійної активізації і підприємництва. Проект реалізується Осередком розвитку освіти у Варшаві, в рамках Програми польської закордонної допомоги Міністерства закордонних справ РП. Головним партнером є Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. 

(більше…)

Про педагогічну управлінську практику на базі Користівської ЗШ І ІІІ ст. імені А.П. Гайдара Олександрійської районної ради

04 грудня 2014 року на базі Користівської ЗШ І ІІІ ст.  імені А.П.Гайдара Олександрійської районної ради відбулась педагогічна управлінська практика  для слухачів курсів підвищення кваліфікації керівників закладів освіти (директори, заступники директорів шкіл з навчально-виховної роботи) з проблеми «Модернізація контрольно-аналітичної діяльності через застосування факторно-критеріальної моделі управління навчальним закладом».

(більше…)