20 вересня 2017 року на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» відбулося заняття регіональної школи новаторства з проблеми ««Використання інноваційних технологій у діяльності загальноосвітніх навчальних закладів як необхідна умова проектування індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагогічних працівників».
У роботі брали участь завідувачі (директори), методисти методичних кабінетів (центрів) органів управління освітою райдержадміністрацій, міських рад, об’єднаних територіальних громад, керівники загальноосвітніх навчальних закладів.
Кірішко Людмила Миколаївна, методист обласного навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб, ознайомила учасників із метою, завданнями заняття та визначила основні форми роботи слухачів обласного заходу. Важливу увагу приділила висвітленню питання щодо проектування індивідуальної траєкторії підвищення рівня професійної компетентності педагога в рамках нового Закону «Про освіту».
Основні аспекти професійного розвитку педагогічних працівників в контексті європейського виміру освіти окреслила Гельбак А.М., доцент кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти, кандидат психологічних наук.
Відповідно до програми заходу була представлена галерея творчих здобутків з актуальних питань інноваційного досвіду роботи колег, зокрема:
- «Рух EdCamp в Олександрії – від мрії до спільноти» (Аннікова О.М., директор НМЦ управління освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради, кандидат педагогічних наук);
– «Міська школа новаторства як орієнтир розвитку професійної компетентності педагогів» (Даценко О.В., методист НМЦ управління освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради);
– «Розвиток професійної компетентності педагогів навчальних закладів у контексті STEM – освіти» (Сергата С.М., директор інформаційно-ресурсного методичного центру відділу освіти, молоді та спорту Новомиргородської райдержадміністрації);
– «Пазли успіху: розвиток професійної компетентності та творчої активності педагогів у контексті міжрегіональної співпраці» (Тацієнко С.І., завідувач методичного кабінету відділу освіти Компаніївської райдержадміністрації).
На завершення заняття регіональної школи новаторства був організований круглий стіл з проблеми «Сучасні підходи до професійного самовдосконалення педагога», де учасники обмінялися досвідом роботи та ознайомилися з новинками науково-методичної літератури (модератори: Жосан О.Е., завідувач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти, кандидат педагогічних наук; Павлюх В.В., старший викладач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти).
За результатами заняття кожен учасник заходу отримав методичні матеріали на електронних носіях.
Слухачі регіональної школи новаторства обговорили шляхи подальшої мережевої співпраці. Під час підбиття підсумків роботи учасники схвалили діяльність регіональної школи новаторства, визначили організаційно-педагогічні та теоретико-методичні засади проведеного заняття. Слухачі отримали завдання підготувати інформаційні матеріали про власний досвід роботи та проведені методичні заходи з метою висвітлення на сайті «Регіональна школа новаторства».
Інформацію підготувала Кірішко Л.М., методист обласного навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб