Головна » Новини » Успіхи та виклики на шляху реалізації проекту «Шкільна академія підприємництва»

Успіхи та виклики на шляху реалізації проекту «Шкільна академія підприємництва»

7 грудня 2015 р. у Київському міському будинку вчителя відбулася підсумкова конференція чотирирічного проекту «Шкільна академія підприємництва», співфінансованого в рамках програми польської співпраці з розвитку Міністерства закордонних справ Республіки Польщі у 2012-2015 рр., спрямованого на підтримку суспільно-економічного сталого розвитку країни через виконання заходів, які мають на меті підвищення рівня освіти і професійної кваліфікації через запровадження елементів підприємницької освіти у школі, на яку було запрошено представників з 18 областей.

 
Кіровоградську область представляли: Анжела Гельбак, доцент кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», координатор проекту в Кіровоградській області, тренер; Юрій Митрофаненко, старший викладач кафедри теорії і методики середньої освіти КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», тренер; Оксана Курлова, вчитель математики Первозванівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кіровоградської районної державної адміністрації; Світлана Гнатенко, учитель історії Новоукраїнської гімназії № 7 Новоукраїнської районної ради; Олександра Бикова, учитель історії КЗ «Навчально-виховне об’єднання – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 31 з гімназійними класами, центр дитячої та юнацької творчості «Сузіря» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області».
 
 
Конференцію урочисто відкрили Роман Шиян, координатор проекту з української сторони, директор КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», та Ева Бобінська, координатор проекту, викладач-консультант відділу розвитку суспільних і громадянських компетентностей Центру розвитку освіти у м. Варшава.
 
З вітальним словом виступила Лілія Гриневич, народний депутат України, голова Комітету Верховної Ради з питань науки і освіти, яка зазначила, що Україна перебуває на стадії оновлення змісту освіти, і Польща, маючи чималий досвід у реалізації інструментів, пов’язаних з розвитком компетентностей, сприяє підготовці «агентів змін», які покликані формувати інноваційне підприємливе мислення вчителів та учнів.
 
Павло Хобзей, заступник Міністра освіти і науки України, констатував, що стара школа сприяла відсутності розвитку такої ключової компетентності, як підприємливість та ініціативність, і даний проект покликаний змінити ситуацію, що склалась внаслідок багаторічної практики. Приємним став момент вручення Павлом Хобзеєм пані Еві Бобінській нагрудного знаку «Відмінник освіти України» та Подяки від Голови Комітету Верховної Ради України з питань освіти і науки.
 
Заступник Міністра економічного розвитку та торгівлі України Юлія Клименко зазначила, що немає економічного розвитку країни без стійкого капіталу і цей розвиток починається з розвитку компетентностей учнів.
 
З польської сторони слово мали Тереса Варгоцка, заступник Міністра національної освіти Республіки Польща, Марлена Фалковська, віце-директор Центру Розвитку Освіти Республіки Польща.
 
Учасники конференції обговорили питання підприємницького підходу до навчання – одного з найбільших викликів у сфері української загальної освіти та професійної підготовки.
 
Інформацію підготувала Гельбак А.М., доцент кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», координатор проекту в Кіровоградській області, тренер. 

 


Коментарів немає