4 листопада учасники турніру розпочали виконувати завдання ІІ туру змагань ― розробка задачі-проекту.
У даному виді змагань беруть участь члени команд, що заявлені капітанами під час реєстрації.
Умова задачі-проекту ІІ туру фінального етапу була визначена на засіданні журі із задач, що були представлені в організаційний комітет турніру юних інформатиків членами журі.
Умова задачі командам видається на початку змагання у роздрукованому вигляді.
Результатом виконання завдання ІІ туру є розроблений програмний продукт, що реалізує сформульовану задачу, має зручний розгорнутий інтерфейс, супроводжуючу технічну документацію та інструкцію для користувача в електронному вигляді.
Виконання завдання кожною командою-учасницею оцінюється журі турніру за такими критеріями:
1) повнота реалізації поставленої задачі (35 балів);
2) досконалість інтерфейсу (сервіс, дизайн) програмного продукту
(20 балів);
3) досконалість роботи програмного продукту (ефективність, захист від несанкціонованих дій користувача) (25 балів).
4) документація до програмного продукту (10 балів);
5) презентація власної реалізації задачі-проекту (10 балів).
Остаточні бали, якими оцінюється виступ команди-учасниці у 2 турі, визначаються як середнє від усіх наявних оцінок членів журі, за виключенням однієї найвищої і однієї найнижчої оцінок та балів тих членів журі, що є керівниками даної команди.
По завершенні роботи над завданням ІІ туру змагань учні захищали свої розробки.
Після захисту для учасників турніру викладач приватної школи програмування “Ш++” Роман Шмельов провів майстер-клас.