22 лютого 2020 рокуна базі навчально-виховного комплексу «Кіровоградський колегіум – спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад – центр естетичного виховання» Кіровоградської міської ради Кіровоградської областівідбувся ІІІ (обласний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з англійської та іспанської мов.
В олімпіаді з англійської мови взяли участь 91 учень 9-11-х класів загальноосвітніх та спеціалізованих закладів загальної середньої освіти області (9 клас – 27, 10 клас – 33, 11 клас – 31). Із них переможцями стали 45 учнів (диплом І ступеня – 3 учні, диплом ІІ ступеня – 20 учнів, диплом ІІІ ступеня – 22 учні).
В олімпіаді з іспанської мови – 10учнів (9 клас – 3, 10 клас – 2, 11 клас – 5). Із них 3 учні вибороли І місце, 4 учні посіли ІІ місце і 3 учні зайняли ІІІ місце.
Урочисте відкриття олімпіад розпочалося вітальним словом Василя НУДНОГО, голови оргкомітету, заступника директора КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», який привітав учасників, представив призерів ІV етапу олімпіади з іспанської мови минулого року, побажав усім командам результативної роботи, набуття досвіду та перемоги.
З вітальним словом та організаційними моментами проведення змагань виступили голови журі обласних олімпіад з англійської та іспанської мов – Лариса ЯРОВА, доцент кафедри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, кандидат педагогічних наук, та Катерина БОНДАРЕНКО, доцент кафедри перекладу, прикладної та загальної лінгвістикиЦентральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, кандидат філологічних наук.
Учасників олімпіади також привітали волонтери Корпусу Миру США в Україні.
Обласні олімпіади пройшли на достатньому науковому та належному організаційному рівнях. До їх проведення були залучені кращі вчителі англійської та іспанської мов закладів освіти міста та області, викладачі ЦДПУ імені Володимира Винниченка, 5 волонтерів Корпусу Миру США в Україні. Тестові завдання, що мали на меті виявити ступінь сформованості комунікативної компетенції учнів у сприйманні мови на слух, зоровому сприйманні, усному й письмовому продукуванні, відповідали віковим особливостям учнів та їх інтересам, були адаптовані до європейських освітніх стандартів з іноземних мов.
Щиро вдячні адміністрації навчально-виховного комплексу «Кіровоградський колегіум – спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад – центр естетичного виховання» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області, зокрема директору Максимовій О.О. та заступнику директора Савченко В.В., і вчителям англійської мови закладу за чудову організацію заходу.
Підготувала: Юлія ЗАДУБНЯК, методист науково-методичної лабораторії іноземних мов та міжнародних освітніх обмінів