Головна » Новини » Про проведення управлінської та педагогічної практики слухачів курсів підвищення кваліфікації керівників навчальних закладів

Про проведення управлінської та педагогічної практики слухачів курсів підвищення кваліфікації керівників навчальних закладів

  06.04.2015 року на базі Новгородківського НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням предметів – центр довузівської підготовки» Новгородківської районної ради Кіровоградської області проведено  управлінська та  педагогічна практики слухачів курсів підвищення кваліфікації керівників навчальних закладів (директори шкіл, заступники директорів шкіл з навчально-виховної та науково-методичної роботи), які викладають природничі дисципліни (хімія, біологія, географія, природознавство) з проблеми «Компетентнісний підхід до викладання предметів освітньої галузі «Природознавство». Організаційно-педагогічні засади розвитку загальноосвітнього навчального закладу».

Програма педагогічної практики включала відвідування та аналіз уроків природничих дисциплін:

– біології у 7 класі з  теми: «Клас Дводольні. Родина Капустяні або Хрестоцвіті» (вчитель Потапова Л.М.).

Мета відвідування: простежити ефективність використання групової роботи учнів у процесі вивчення нового матеріалу. 


–         географії у 10 класі з теми: «Бразилія — “тропічний гігант”» (вчитель  географії   Мараренко В.М.).

Мета відвідування: Формування пізнавальних компетентностей учнів за допомогою географічного матеріалу.


– хімії у 11 класі з теми: «Загальні правила поводження з побутовими хімікатами» (вчитель Хімін Д.В.).

Мета відвідування: Методика використання ІКТ у процесі вивчення нового матеріалу. 


Аналізуючи уроки, керівники навчальних закладів звертали увагу на:

1. Реалізацію  загальної мети  уроків (формування  предметних  та ключових компетентностей).

2. Поділ змісту навчальної  теми на навчальні ситуації.  Формулювання цільового завдання до кожної навчальної ситуації.

4. Вибір методів навчання, адекватних цільовим завданням за їх дидактичними функціями (засвоєння, формування, узагальнення) та змісту навчального матеріалу (теоретичний, емпіричний чи практичний).

5. Вибір форм організації навчальної діяльності учнів (індивідуально-самостійна, парна, групова,  фронтальна чи їх оптимальне поєднання) у відповідності до змісту та методів роботи.

Під час  управлінської практики слухачі курсів ознайомились із  освітнім середовищем регіону, який презентувала  Остапчук Л.М., начальник відділу освіти Новгородківської районної державної адміністрації.

Шаповалова В.М., завідувач районного методичного кабінету акцентувала увагу керівників навчальних закладів на здійсненні науково-методичного супроводу впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.


Директори і заступники також брали активну участь у  майстер-класах:

–  «Розвиток навчального закладу в умовах компетентнісно орієнтованої освіти» (керівник, директор навчального закладу Кушнір Н.В.);


–  «Роль внутрішньошкільної методичної роботи у забезпеченні результативності навчально-виховного процесу в умовах інноваційного розвитку закладу» (керівник,  заступник директора з науково-методичної роботи  Бутенко В.Є.);


 –  «Компетентнісний підхід до навчально-виховного процесу в умовах упровадження нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти» (керівник,  заступник директора з навчально-виховної роботи Макаренко Л.М.).

Керівники навчальних закладів вдячні організаторам  педагогічної практики та педагогічному колективу Новгородківського НВК за презентацію багатоаспектної діяльності з реалізації компетентнісного підходу, організації  процесу навчання, орієнтованого на розвиток обдарувань учнів,  формування в них пізнавальних інтересів.

 

 

 


Коментарів немає