11 листопада 2014 року на базі навчально-виховного комплексу «Бобринецька гімназія – загальноосвітня школа I-III ступенів №1» Бобринецької районної ради науково-методичною лабораторією економіко-технологічних дисциплін був проведений районний семінар-практикум для вчителів економіки з проблеми «Методика розв’язання задач з економіки різних рівнів складності та графічне відображення їх результатів» (керівник О.П. Богданова).
У роботі районного семінару-практикуму взяли участь: О.П. Богданова, методист НМЛ економіко-технологічних дисциплін КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», О.В. Кузьменко, методист Бобринецького РМК, Л.В. Твердоступ, керівник методичного об’єднання учителів економіки Бобринецького району.
Основна мета заходу:
– систематизувати теоретичні відомості про методи розв’язання економічних задач;
– розглянути різні типи прикладних задач економічного змісту;
– узагальнити практичні навички розв’язання задач шкільного курсу «Економіка»;
– визначити найбільш раціональні методи розв’язування економічних задач Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки.
Під час відкриття семінару-практикуму було зазначено, що головним завданням шкільного курсу економіки є формування в учнів умінь і навичок аналізу реальних економічних ситуацій, застосування отриманих теоретичних знань на практиці, розуміння тих процесів, що відбуваються в економіці. Одним з найважливіших факторів, що забезпечують засвоєння учнями матеріалу з економіки, є вміння розв’язувати задачі. Практичне застосування здобутих теоретичних знань під час розв’язування задач сприяє розвитку логічного мислення, творчому аналітичному підходу до вирішення різних проблем у галузі економіки.
У ході семінару-практикуму розглядалися питання використання новітніх технологій як засіб підвищення результативності викладання економіки в умовах компетентісно орієнтованого навчання, методики розв’язання задач з курсу «Економіка» та олімпіадних завдань Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки.
Під час підведення підсумків учасники семінару-практикуму обмінялися думками з приводу активізації роботи із здібними дітьми, які виявляють особливий інтерес до вивчення предмета, напрямків підвищення якості підготовки учнів до Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки. Учасники семінару-практикуму висловили вдячність за високий рівень підготовки і професіоналізм в організації та проведенні заходу.