В умовах прогресивних змін у суспільстві докорінним чином змінюється зміст управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу. Директор є ключовою фігурою в здійсненні управлінської діяльності навчально-виховного процесу. |
Одним із головних напрямків роботи районних, міських методичних кабінетів, центрів є підвищення рівня управлінської компетентності керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів.
Враховуючи сучасні тенденції щодо удосконалення професійної компетентності, розвитку управлінського потенціалу керівників загальноосвітніх закладів у системі післядипломної освіти модернізовано систему підвищення кваліфікації керівних кадрів області. 03 березня 2015 року на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» проведено засідання постійно діючого семінару завідувачів (директорів) методичних кабінетів (центрів) відділів, управлінь освіти райдержадміністрацій, міських рад з проблеми «Модернізація управлінської діяльності керівника освітньої установи в умовах розвитку освіти».
НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНИЙ БЛОК семінару включав опрацювання питання «Просторово-середовищний підхід в організації методичної роботи», яке на високому науково-професійному рівні розкрила Голодюк Л.С., доцент кафедри теорії та методики середньої освіти, кандидат педагогічних наук.
ІНФОРМАЦІЙНО-ПРАКТИЧНИЙ БЛОК передбачав розгляд питань: «Про стан і завдання формування у керівників загальноосвітніх навчальних закладів управлінських інформаційно-комунікаційних компетентностей» (доповідач Половенко О.В., завідувач обласного навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб); «Нормативно-правове регулювання діяльності керівника освітньої установи» (доповідач Трубіна В.Г., методист обласного навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб).
Учасники заходу в рамках методичного діалогу «Інноваційні підходи до формування та розвитку управлінської компетентності керівників загальноосвітнього навчального закладу» презентували найбільш ефективні й доцільні форми підвищення управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів.
При підведенні підсумків роботи семінару учасники заходу окреслили основні напрями діяльності методичних служб, які узагальнили у вигляді методичних рекомендацій.
Матеріали семінару розміщені на сайті обласного навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб (http://metodcentr-koippo.edukit.kr.ua/news/#) у розділах «Науково-методичні заходи» – «Семінари».