Початок навчання в школі, перехід із початкової школи до середньої, з середньої – у старшу справедливо вважають кризовими періодами. Подібні перехідні періоди в житті й діяльності дітей висувають специфічні проблеми, які вимагають особливої уваги учителів, батьків, шкільних психологів тощо. |
Враховуючи актуальність даної проблеми кафедрами дошкільної та початкової освіти (зав. кафедрою Тарапака Н.В., кандидат педагогічних наук, доцент), теорії і методики середньої освіти (зав. кафедрою Голодюк Л.С., кандидат педагогічних наук, доцент) 17 жовтня 2013 року було проведено обласну науково-методичну конференцію з проблеми «Забезпечення наступності у функціонуванні змістового компонента початкової та середньої освіти».
У роботі конференції взяли участь науково-педагогічні працівники комунального закладу «КОІППО імені Василя Сухомлинського» Тарапака Наталія Володимирівна («Проблеми діяльності вчителя у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського»), Голодюк Лариса Степанівна («Реалізація освітньої галузі «Математика» в початковій та основній школі»), Кондратова Вікторія Вадимівна («Наступність у викладанні інтегрованого курсу “Мистецтво” в початковій та середній школі»), Небеленчук Ірина Олександрівна («Літературний компонент Держстандарту як основний чинник літературної освіти школярів»), Вікторіна Олена Миколаївна («Наступність у формуванні і розвитку навичок мовленнєвої діяльності в початковій та середній школі»), Буртовий Сергій Вікторович («Забезпечення наступності у викладанні курсу “Сходинки до інформатики” та “Інформатики»), Тіхонова Наталія Георгіївна («Забезпечення наступності у викладанні галузі “Природознавства” в початковій та середній освіті»), Третяк Ольга Петрівна («Проблеми наступності початкової та середньої освіти»), Войтко Валентина Володимирівна («Проблеми адаптації учнів початкових класів до умов навчання в середній ланці»).
Досвідом практичної роботи поділилися педагогічні працівники навчальних закладів освіти області Шумейко Юлія Миколаївна, вчитель початкових класів Світловодської загальноосвітньої школи № 10 Світловодської міської ради; Марченко Наталія Аркадіївна, вчитель української мови і літератури ОНВК (ЗНЗ І-ІІ ступенів № 17 ¬ ліцей) Олександрійської міської ради; Попова Олена Вікторівна, вчитель початкових класів Помічнянської ЗШ № 2 Помічнянської міської ради; Гаврилюк Інна Константинівна, заступник з початкової освіти НВК “Долинська гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3” Долинської РДА та інші.
За підсумками конференції були прийняті рекомендації щодо забезпечення наступності у функціонуванні змістового компоненту початкової та середньої освіти.