8 – 10 жовтня 2021 року на базі КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського»” відбувся обласний етап Всеукраїнського турніру юних географів.
На участь у турнірі було заявлено 11 команд (55 учасників) із восьми територіальних громад області:
- «BEMS» КЗ “Первозванівське НВО»;
- «Олімп» Созонівського ліцею;
- «Глодоський скарб» Глодоської ЗШ І-ІІІ ступенів;
- «Ліцей ім. Кофмана» Новоукраїнського ліцею № 6.
- «Багатофункціональні люди» КЗ “НВО ліцей-школа-дошкільний навчальний заклад “Вікторія-П”;
- «Містраль» збірна команда закладів освіти м. Знам’янка.
- «Квазар» ліцею “Науковий”;
- «Аджамські мандрівники» Аджамського ліцею;
- «Alex-city» ОНВК (ЗНЗ І-ІІ ст. №17-ліцей);
- «Галактика» “НВО “Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів №1;
- «Еврика» “НВО природничо-економіко-правовий ліцей – спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 8.
Основними завданнями турніру юних географів є: стимулювання творчого самовдосконалення учнівської молоді, виявлення, розвиток обдарованих учнів, надання їм допомоги у виборі професії, формування навичок дослідницької роботи, підвищення інтересу до поглибленого вивчення географії.
Турнір з географії проводився в два етапи: чвертьфінал та фінал. Всі учасники турніру (11 команд) взяли участь в трьох чвертьфінальних боях, за результатами яких визначилися команди – фіналісти: «Містраль»; «Квазар»; «Аджамські мандрівники».
Переможцем турніру стала команда «Містраль».
До складу журі обласного етапу були залучені викладачі Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, методисти КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», вчителі географії Кіровоградщини.
Члени журі відзначили високий рівень підготовки команд до участі у турнірі. Особливо відзначили команди, які вперше брали участь у такому виді змагань і продемонстрували гарні результати: «BEMS»; «Олімп»; «Глодоський скарб»; «Ліцей ім. Кофмана»; «Багатофункціональні люди». За такими результатами прослідковується робота керівників команди щодо підготовки учасників.
З ініціативи членів оргкомітету та членів журі були визначені окремі нагороди командам та учасникам.
Під час змагань команди виступали в таких ролях: Доповідач (Д), Опонент (О), Рецензент (Р), Спостерігач (С). Найважче учасникам команд було в ролі опонентів та рецензентів. Це можна пояснити тим, що подібні форми аналітичної діяльності учнів мало використовуються під час освітнього процесу, а практика проведення подібних інтелектуальних змагань використовується вперше. Майбутнім учасникам турніру варто звернути увагу і на вдосконалення прийомів ораторського мистецтва.
Вітаємо учасників турніру і бажаємо бойового настрою, піднесеного духу й радості звершень!