Наголошуємо!!!
Відповідно до наказу директора департаменту освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації від 29.10.2014 року №357 «Про навчання і перевірку знань новопризначених працівників» з 24 по 26 листопада 2014 року на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» буде проводитись навчання та перевірка знань з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності новопризначених керівників, їх заступників, головних спеціалістів, методистів, які відповідають за стан охорони праці, безпеки життєдіяльності органів управління освітою райдержадміністрацій, міських рад, професійно-технічних та навчальних закладів обласного підпорядкування (членів постійно діючих комісій).
Перший етап навчання – самостійне опрацювання тем, другий етап – з 24 по 26 листопада 2014 року – навчання (лекційні та практичні заняття) та 26 листопада 2014 року – перевірка знань з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності.
Реєстрація учасників навчання – 24 листопада 2014 року о 9 годині в аудиторії № 300 комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського».
Початок занять – 24 листопада 2014 року о 10 годині 30 хвилин.
За мету поставлено надання методичної допомоги та перевірка знань щодо організації роботи з питань безпеки життєдіяльності, охорони праці, пожежної і радіаційної безпеки, дорожнього руху, санітарної гігієни, цивільного захисту та дій у надзвичайних ситуаціях.
По завершенню навчання було проведено перевірку знань за участю представників: департаменту освіти і науки облдержадміністрації, комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», територіального управління Держгірпромнагляду в Кіровоградській області, територіального управління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Кіровоградській області, Головного управління Держсанепідслужби в області.