Головна » Новини » Дидактичні особливості освітнього процесу в умовах реалізації концептуальних засад Нової української школи

Дидактичні особливості освітнього процесу в умовах реалізації концептуальних засад Нової української школи

01 жовтня 2019 року відбулося засідання обласного науково-дослідницького об’єднання вчителів початкових класів, наставників закладів загальної середньої освіти, які пілотують новий державний стандарт початкової освіти, тренерів Кіровоградської області для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які навчатимуть учнів відповідно до Концепції «Нова українська школа» з проблеми «Дидактичні особливості освітнього процесу в умовах реалізації концептуальних засад Нової української школи».

У рамках засідання було проведено онлайн-круглий стіл. До співпраці були запрошені педагогічні працівники навчально-виховного комплексу «Новопечерська школа» міста Києва. А саме: Ірена Корбабич-Путко, директор НВК, освітня експертка (Канада, Торонто); Інна Большакова, методистка НВК, експертка ГС «Освіторія»; Марина Пристінська, заступник директора з навчально-виховної роботи НВК, експертка ГС «Освіторія». Вони поділилися досвідом з питання «Дидактичні особливості процесу навчання в сучасній початковій школі: теорія і практика».

Учасники засідання мали змогу обмінятися своїми надбаннями з питань методології, методики викладання предметів у початкових класах та особливостей використання в освітньому процесі новітніх технологій, які сприяють реалізації Концепції «Нова українська школа», Державного стандарту початкової освіти.

Зокрема:

  1. Реалізація діяльнісного підходу в умовах Нової української школи
  2. Використання геометричного матеріалу в процесі організації освітнього простору в початковому курсі математичної освіти.
  3. Особливості викладання інтегрованих курсів «Я досліджую світ», «Українська мова», «Мистецтво» в початкових класах закладів загальної середньої освіти.
  4. Формування ключових компетентностей учнів початкових класів через використання системи завдань на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ».
  5. Виховання креативної особистості учня шляхом впровадження методу дослідження.
  6. Використання технологій розвитку критичного мислення на уроках української мови.
  7. Формування орфографічних навичок на уроках української мови в учнів початкових класів.
  8. Упровадження технології «Бріколаж», елементів театральної педагогіки в освітньому процесі Нової української школи.
  9. Використання ігрового потенціалу LEGO в освітньому процесі 1 класу.

Учителі Кіровоградської області висловили подяку колегам з НВК «Новопечерська школа» за співпрацю та постійний зворотній зв’язок з актуальних питань щодо дидактичних особливостей освітнього процесу в умовах реалізації концептуальних засад Нової української школи.

Інформацію підготували:

Вікторія КОНДРАТОВА

Олена ЧЕРНЕЦЬКА