Головна » Новини » ІІ-й Міжнародний форум освітянських керівників

ІІ-й Міжнародний форум освітянських керівників

   «Лідери Української школи: директор навчального закладу
    у багатовекторному сучасному просторі
»

   02-03 грудня в Києві під орудою МОН України, АПН України проходив ІІ-й Міжнародний форум освітянських керівників «Лідери Української школи: директор навчального закладу у багатовекторному сучасному просторі». Форум присвячено 10-й річниці Всеукраїнського науково-практичного журналу «Директор школи, ліцею, гімназії». Ключова тема форуму : «Формування ефективного механізму суспільно-державної підтримки української школи».

   Засвідчив глибоку повагу освітянам і науковцям за їх творчу, самовіддану працю Голова Верховної Ради України Володимир Литвин. На форумі відбулась презентація досягнень управлінсько-освітянського та методичного досвіду багатьох областей України, а саме проектів: «Школи майбутнього. Науково-методичний супровід» (Донецьк), «Освітній менеджмент як удосконалення професійних стандартів діяльності директора школи» (Житомир), «Місто – простір дружній до дитини» (Одеса). Були активізовані вектори: освітня система майбутнього, ризики й перспективи 12-річної школи, модернізація системи післядипломної педагогічної освіти, маркетинг в освіті та громадських зв’язків, освіта і громадської організації у становленні громадянського суспільства, учнівське самоврядування як система позитивної соціалізації учнів.
Учасники форуму намагались зробити ще один крок в перед, щоб нас чули, розуміли і шанували в країні, щоб Уряд нарешті усвідомив, що в державі є найпріоритетніша галузь – освіта, а її повноважні представники – директори та вчителі шкіл, бо хто заперечить аксіому, що «держава школою стоїть!». Час піклуватись про школу та її директора настав, якщо думаємо про майбутнє країни, а воно нам, педагогам, не байдуже. Але поки що всю відповідальність освітяни перебрали на себе, бо вважають, що «порятунок потопаючих – справа їхніх рук». В рамках форуму діяла Виставка-презентація «Інноватика в освіті України-2009», яка засвідчила плідну працю багатьох шкіл, вищих навчальних закладів, наукових установ у розв’язані проблем модернізації освіти в сучасних умовах. Актуальними та змістовними були стенди Академії Педагогічних наук України, Міністерства освіти та науки України, Національних університетів Вінниці, Донецька, Запоріжжя, Києва, Луганська, Львова, Харкова, Одеси та близько 100 навчальних закладів. Майбутні абітурієнти та їх батьки мали змогу отримати вичерпну інформацію про особливості організації навчального процесу, про перспективу кар’єрного росту після закінчення вузу.
Робота виставкових залів відбувалась за напрямками:
– інноватика у навчальних закладах різних рівнів (досвід, проекти, програми, технології);
– нововведення в дидактичних засобах навчання;
– інноваційні підходи в інформатизації і комп’ютеризації навчального процесу;
– інноваційні програмно-технічні комплекси та технології в управлінні закладом освіти;
– інновації в підвищенні кваліфікації та перепідготовці педагогічних кадрів;
– інновації в управлінні якістю освіти;
– інноватика у співпраці освіти з наукою, технікою, культурою, бізнесом;
– навчально-методична література з проблем інноватики;
– науковий супровід педагогічних нововведень та їх упровадження в практику.
Кожен, хто відвідав виставку мав змогу вибрати інформаційний простір за інтересами.
Значна кількість виступів була присвячена різним типам систем навчання та особливостям проведення   зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти в 2010 році.
Наша школа традиційно брала участь у роботі виставки. Зокрема, на круглому столі Всеукраїнського науково-практичного журналу «Директор школи, ліцею, гімназії», ми презентували досвід з питань громадянського виховання та медіаосвіти. (115 номерів шкільної  газети «Alma Mater», яка неодноразово визнавалась найкращою в Національних конкурсах ).
Сподіваюсь, кожен учасник познайомившись із матеріалами виставки, не залишився байдужим до представлених доробків, взяв щось для себе нове і реалізує у свій праці.
Наостанок зазначу, що дуже хотілося б, щоб такі форуми та виставки були подією не лише для освітян, а щоб ними цікавилась вся країна: мас-медіа щоденно інформували суспільство про доробок освітян, співвітчизники натомість рекламам сумнівного змісту в захваті дивилися б передачі по телебаченню про українських педагогів-новаторів, урядовці поспішали на виставку, щоб пересвідчитися, чи все в державі зроблено для освіти, чи її стан не загальмує розвиток країни, як дієво й невідкладно вирішити ту чи іншу нагальну освітянську проблему.              

Борис  Набока,
директор Кіровоградської загальноосвітньої школи № 22,
старший викладач кафедри педагогіки і психології КОІППО імені Василя Сухомлинського,
кандидат педагогічних наук
Валерій Ткаченко
Завідувач відділу освітнього менеджменту КОІППО імені Василя Сухомлинського     

Общение в сети и чат без регистрации для леди и джентльменов.


Коментарів немає