|
|
1 березня 2011 року у Полтавському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені М.В. Остроградського відбулося засідання круглого столу з проблеми «Інклюзивна освіта: досвід та перспективи». У ньому взяв участь старший викладач кафедри корекційної педагогіки КОІППО Рустам Тараненко. Мета заходу – визначення концептуальних підходів щодо впровадження інклюзивної моделі освіти в Україні, специфіки роботи з учнями, які мають особливості психофізичного розвитку та навчання в умовах загальноосвітнього закладу; розробка основних напрямків психолого-педагогічного супроводу дітей із особливими освітніми потребами. У ході роботи круглого столу розглядались: – особливості та проблеми залучення дітей із порушеннями психосоматичного розвитку до навчально-виховного процесу; – психологічних особливостей усіх учасників інклюзивного навчально-виховного процесу; – обговорення проекту МОН України «Порядок організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах», вироблення пропозицій щодо його удосконалення; – особливості упровадження інклюзивної форми навчання у Кіровоградському регіоні та ін. |