15-16 листопада 2012 року, відповідно до плану роботи Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, науково-методичною лабораторією основ здоров’я, безпеки життєдіяльності та охорони праці (завідувач – Желєзнова Т.П., методист Ткаченкко С.В.), на базі КОІППО імені Василя Сухомлинського, Добровеличківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 – проведено обласний постійно діючий семінар-звіт учителів основ здоров’я та педагогів-тренерів, які впроваджують превентивні проекти: «Шкільна програма з профілактики вживання тютюну, алкоголю і наркотиків (ХОУП)», «Школа проти СНІДу» та «Захисти себе від ВІЛ». |
В проведенні семінару приймали участь 55 учасників (із запланованих 89). За мету було поставлено ознайомлення з роботою щодо поширення та впровадження освіти на основі розвитку життєвих навичок у контексті викладання навчального предмета «Основи здоров’я»; впровадження в навчально-виховний процес інноваційних освітніх технологій (інтерактивні форми та методи навчання), які найкраще сприяють формуванню в учнів життєвих компетентностей.
У ході семінару заслухали виступ методиста з основ здоров’я методичного кабінету Турта Олександру Антонівну з питання впровадження сучасних інноваційних методів навчання з метою підвищення ефективності викладання предмета «Основи здоров’я» та превентивних проектів. Відвідали та зробили аналіз уроків:
– з впровадження превентивного проекту «Шкільна програма з профілактики вживання тютюну, алкоголю і наркотиків (ХОУП), вчитель 2 класу Добровеличківської ЗШ І-ІІІ ступенів №1 Врадій Т.А., та вчитель 1 класу Добровеличківської ЗШ І-ІІІ ступенів № 1 Малімон І.Л.;
– з впровадження превентивного проекту «Школа проти СНІДу», педагог-тренер проекту «Школа проти СНІДу» Добровеличківської ЗШ І-ІІІ ст. № 1 Ліщенко Л.А.
На завершення провели «мікрофон думок», де кожен з учасників семінару висловив свою думку щодо поширення та впровадження освіти на основі розвитку життєвих навичок у контексті викладання навчального предмета «Основи здоров’я», та впровадження в навчально-виховний процес інноваційних освітніх технологій (інтерактивні форми та методи навчання), які найкраще сприяють формуванню в учнів життєвих компетентностей.
Учасники семінару висловлюють щиру вдячність за високий рівень підготовки, творчий підхід в організації та проведенні заходів, професіоналізм.