2-3 березня 2009 року відбулось ІІ заняття школи педагогічної майстерності керівників музеїв навчальних закладів області з проблеми: «Використання потенціалу музейного предмета на уроці».
Слухачі школи побували у навчально-виховному комплексі «Знам’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 – ліцей» Знам’янської міської ради, де:
• Відвідали та проаналізували бінарний урок з історії України та географії України (9 клас). (Тема: «Наш край у другій половині ХІХ століття» в контексті проблеми «Використання потенціалу музейного предмета на уроці»).
• Ознайомились із музеєм історії школи.
• Побували на екскурсіях по місту «Становлення та розвиток міста Знам’янки» і у міському краєзнавчому музеї та кімнаті –музеї «Кобзарева світлиця».
Під час роботі в обласному інституті післядипломної педагогічної освіти педагоги-краєзнавці:
• Розглянули теоретичні аспекти проблеми – лекція «Музейний предмет як пізнавальне, суспільно-інформаційне та духовне явище».
• Переглянули нові посібники з основ музеєзнавства та краєзнавчі видання до 70-річчя утворення Кіровоградської області
• Обговорили питання шляхів актуалізації використання потенціалу історичних джерел на уроці на круглому столі.
Завідуюча навчально-методичним кабінетом українознавства та краєзнавства Л.А.Гайда
Общение в сети и чат без регистрации для леди и джентльменов.