Чернецька Т.І. Від теорії до практики (за результатами проведення дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня на базі комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання №25 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, природничо-математичний ліцей, центр позашкільного виховання «Ліра» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» з проблеми «Формування пізнавальних інтересів учнів 3-7 класів у процесі підготовки та виконання ними завдань Всеукраїнського природничого інтерактивного конкурсу «Колосок») / Автор, керівник проекту та головний редактор Т.І.Чернецька. – Кіровоград: Видавництво Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2012. – 100с.
Посібник укладено за результатами проведення дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня на базі комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання №25 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, природничо-математичний ліцей, центр позашкільного виховання «Ліра» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» з проблеми «Формування пізнавальних інтересів учнів 3-7 класів у процесі підготовки та виконання ними завдань Всеукраїнського природничого інтерактивного конкурсу «Колосок».
У виданні представлено способи активізації учнів в урочній діяльності з використанням засобів Всеукраїнського інтерактивного природничого конкурсу «Колосок», подано конспекти уроків, що стосуються організації процесу навчання.
Посібник буде корисним для вчителів початкових класів, а також учителів біології, фізики, хімії, студентів педагогічних ВНЗ, викладачів закладів системи післядипломної освіти.