Проектування сучасного уроку та його ІТ-контенту : наук.-метод. посіб. / за наук. ред. Л. Голодюк. – Кіровоград: Вид-во Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2012. – 88 с.
У посібнику обґрунтовані наукові підходи й авторські узагальнення проектування сучасного уроку та його ІТ-контенту. Зокрема, окреслені визначення поняття «ІТ-контент», «компетентність учня», «компетенція учня».
Змістове наповнення науково-методичного посібника дає повне уявлення про організаційні, технологічні, методичні аспекти проектування як уроку, так і його навчального наповнення. Розкриття питань: методичної ефективності використання ІТ-контенту як засобу формування та вдосконалення предметної компетентності учнів на уроці; методичної ефективності використання ІТ-контенту як засобу організації і забезпечення самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці; розробка ІТ-контенту уроку з використанням програмного забезпечення SMART Notebook для організації інтерактивної взаємодії на занятті й наведені приклади уроків переможців та лауреатів обласного огляду-конкурсу «Проектування ІТ-контенту сучасного уроку», що дозволить вчителю розробити та провести результативний урок з доцільним інформаційно-технологічним наповненням.
Для науково-педагогічних, педагогічних, методичних працівників.