Гришина Н.О., Ткаченко Л.А. Формування освітнього середовища для розвитку математично обдарованих учнів сільської школи (з досвіду роботи Созонівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад» Кіровоградської районної державної адміністрації Кіровоградської області). – Кіровоград: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2016. – 24 с.
У посібнику звертається увага на формування освітнього середовища для розвитку математично обдарованих учнів сільської школи на прикладі роботи вчителів математики Созонівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Кіровоградської районної державної адміністрації Кіровоградської області з математично обдарованими учнями. Розглянуто діяльність учителів під час підготовки учнів до турнірів, конкурсів, олімпіад на прикладі роботи секції «Математика» шкільного наукового товариства учнів «Ерудит».
Посібник покликаний допомогти вчителю у проведенні позаурочної роботи з учнями, які бажають досконало, поглиблено і всебічно вивчати математику, розширити їх математичний кругозір, підготувати до участі в математичних змаганнях.