З метою набуття практики щодо організації реагування, координації дій об’єктових формувань в умовах ліквідації надзвичайних ситуацій, для уточнення угрупування сил і засобів цивільного захисту та відповідно до наказу директора комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» від 04. 03. 2015 року № 14 відбулося комплексне об’єктове навчання з працівниками на тему «Про заходи безпеки на можливі ризики виникнення надзвичайних ситуацій (подій), терористичних актів, диверсій, мінування». |
Методичний супровід у рамках навчання здійснювали: Желєзнова Тетяна Петрівна, завідувач науково-методичної лабораторії основ здоров’я, безпеки життєдіяльності та охорони праці вищезазначеного закладу, та Муконін Юрій Васильович, викладач навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Кіровоградської області.
У ході навчання опрацьовано низку нормативних документів, що стосуються цивільного захисту населення; проведено заняття з персоналом щодо правил застосування засобів індивідуального захисту, використання захисних споруд цивільного захисту; доведено інформацію щодо дій населення у надзвичайних ситуаціях, які пов’язані з терористичними проявами та бойовими діями. Під час заняття, згідно із задумом, відпрацьовані дії по оповіщенню, заходи при загрозі терористичного акту, а також заходи з евакуації персоналу та майна при пожежі і при загрозі бойових дій.
Присутні мали змогу переглянути відеофільм «Варто знати кожному» та отримали пам’ятки «Що треба знати в непростий час».
Адміністрацією закладу перевірено системи оповіщення та пожежогасіння; підготовлено підвальне приміщення для укриття персоналу.
У результаті плідної співпраці керівництва комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» та працівників навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Кіровоградської області комплексне об’єктове навчання відбулося на високому організаційному та навчально-методичному рівні.