Головна » Новини » Навчально-методичне забезпечення діяльності літніх таборів з іноземної мови

Навчально-методичне забезпечення діяльності літніх таборів з іноземної мови

magazin-201618 травня 2016 року на базі Кіровоградської обласної універсальної наукової бібліотеки ім. Д. І. Чижевського відбувся обласний семінар для спеціалістів відділів, управлінь освіти, методистів методичних кабінетів (центрів) відділів, управлінь освіти райдержадміністрацій, міських рад, керівників районних, міських методичних об’єднань учителів іноземних мов, учителів англійської мови з проблеми «Навчально-методичне забезпечення діяльності літніх таборів з іноземної мови».

Метою семінару було розгляд питань щодо якісної підготовки педагогічних кадрів до проведення літніх мовних таборів у 2015/2016 навчальному році, ознайомлення учасників семінару з інтерактивними навчальними технологіями та сучасними методиками залучення учнів до активної групової діяльності, етапами та складовими ефективного планування комунікативно спрямованих занять та заходів під час проведення мовних літніх таборів (на матеріалах аутентичних підручників Focus та Next Move видавництва PEARSON). У заході взяли участь 84 вчителя іноземної мови Кіровоградщини.  

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

Висококваліфікованими методистами Міжнародного освітньо-методичного центру PEARSON-DINTERNAL (м. Київ) для вчителів іноземної мови було проведено практикуми щодо ефективного використання інтерактивних навчальних технологій на уроках англійської мови, які мали суто практичне спрямування та чітку орієнтацію на учня.

????????????????????????????????????

Під час заходу розглядались наступні питання:

  • Організація та проведення літніх мовних таборів у 2015/2016 навчальному році

(Ірина Коса, завідувач науково-методичної лабораторії іноземних мов та міжнародних освітніх обмінів);

 

  • Активні методи навчання: інтенсивне залучення учнів до групових форм та методів навчання англійської мови

(Роберт Хартіган, старший методист Міжнародного освітньо-методичного центру Пірсон-Дінтернал, викладач англійської мови (CELTA, DELTA), екзаменатор PTE);

  • Практикум з ефективного планування етапів та складових занять у контексті комунікативного підходу до навчання англійської мови учнів середньої ланки

(Роберт Хартіган, Інна Цибульська, старший методист Міжнародного освітньо-методичного центру Пірсон-Дінтернал).

 

Ірина Коса привітала освітян із закінченням навчального року та окреслила основні орієнтири щодо форм та методів  роботи в мовних таборах з учнями різних вікових категорій, які передбачають активний діяльнісний підхід та практику усіх іншомовних комунікативних навичок школярів.

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

Роберт Хартіган на практичних прикладах показав ефективні шляхи відпрацювання лексичного матеріалу, специфіку та переваги різних методів розвитку навичок говоріння з урахуванням вимог сучасної методології викладання англійської мови із максимальним фокусом на інтерактивності (робота в парах та групах, ігрові форми роботи).

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

Учителі брали активну участь у семінарі, піднімали актуальні проблемні питання, ділилися досвідом, знайомились з новинками навчальної та навчально-методичної літератури, яка була представлена на організованій книжковій виставці, а під час лотереї мали можливість отримати корисні подарунки: постери, словники, аутентичні навчально-методичні комплекси.

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

Науково-методична лабораторія іноземних мов та міжнародних освітніх обмінів КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» висловлює щиру вдячність директору Кіровоградської обласної універсальної наукової бібліотеки ім. Д. І. Чижевського Олені Гаращенко, працівникам відділу документів іноземними мовами за високий рівень організації та проведення обласного заходу.

Інформацію підготувала Задубняк Ю. А., методист науково-методичної лабораторії іноземних мов та міжнародних освітніх обмінів.