Головна » Новини » Модернізація та технологізація сучасного уроку: інноваційний потенціал

Модернізація та технологізація сучасного уроку: інноваційний потенціал

????????????????????????????????????

З метою оновлення поняття про змістове наповнення сучасного уроку української мови, української літератури, зарубіжної літератури, інтегрованого курсу «Мистецтво»  з 10 квітня по 10 травня 2016 року  проходив  третій обласний  конкурс методичний розробок уроків «Ідемо на урок: 8 клас» (наказ управління освіти, науки, молоді і спорту Кіровоградської облдержадміністрації від 11.04.2016 року №289). До розгляду журі було представлено 169 уроків української мови, української літератури,  зарубіжної літератури, музичного мистецтва та художньої культури. Конкурс вийшов за межі області. Приємним було те, що до участі в ньому долучилися філологи Запорізької  та Дніпропетровської областей.

17 травня 2016 року науково-методичною лабораторією гуманітарно-естетичних дисциплін за підсумками зазначеного конкурсу   проведено   науково-методичну конференцію вчителів української та зарубіжної літератури, української мови, музичного мистецтва та художньої культури  з проблеми «Модернізація та технологізація сучасного уроку: інноваційний потенціал». У роботі конференції взяли участь учителі,  методисти районних методичних кабінетів відділів,  управлінь  освіти райдержадміністрацій, міських рад, викладачі КДПУ імені Володимира Винниченка, педагогічні та науково-педагогічні працівники КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського».

Гостем конференції був Авраменко Олександр Миколайович, доцент кафедри методики мов і літератур Київського університету імені Бориса Грінченка, український педагог, лінгвіст, літературознавець, автор понад 50 наукових праць і 70 підручників та посібників  з української мови і літератури, відомий  автор аудіодиктантів та радіопередачі «Загадки мови», ведучий експрес-уроків з української мови на каналі 1+1, який  говорив про стан, проблеми, перспективи сучасної української мови.

На конференції прозвучали виступи:

«Урок у площині управління навчально-пізнавальної діяльності учнів»

Голодюк Лариса Степанівна, заступник директора з науково-методичної діяльності комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського»;

«Сучасний урок української мови як лінгводидактичної категорії»

Кричун Людмила Петрівна, декан факультету філології та журналістики Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, кандидат філологічних наук;

«Інноваційні шляхи розуміння літератури доби бароко на уроках літератури у 8 класі»

Рибальченко Валентина Костянтинівна, доцент кафедри світової літератури та компаративістики Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, кандидат філологічних наук;

«Технологія уроків з підприємницьким тлом: крок до змін»

Гельбак Анжела Миколаївна, доцент кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», кандидат психологічних  наук;

«Особливості уроку літератури в цифрову добу: нові виклики»

Ратушняк Олександр Михайлович, доцент кафедри української літератури КДПУ імені Володимира Винниченка, кандидат педагогічних наук;

«Роль методичної служби у підвищенні фахової майстерності вчителів-словесників через створення віртуального інформаційного простору»

Погрібна Наталія Василівна, методист Інформаційно-ресурсного методичного центру відділу освіти, молоді та спорту Кіровоградської райдержадміністрації.

Відбулася презентація інноваційних знахідок конкурсу «Ідемо на урок: 8 клас»:

«Як зробити урок літератури сучасним?»

Богдзієвич Світлана Миколаївна, учитель української мови і літератури Запорізької загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №20 екологічного профілю запорізької міської ради Запорізької області;

«Вивчення літератури на сучасному уроці в контексті розвитку культури»

Тіхоненко Світлана Олегівна, учитель зарубіжної літератури гімназії  №9 Кіровоградської міської ради;

«Формування самоосвітньої компетентності учнів засобами надбудов Microsoft: OneDrive, OneNoteOnline, Sway»

Бойко Людмила Борисівна, учитель української мови і літератури комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання № 6 «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, центр естетичного виховання «Натхнення» Кіровоградської міської ради»;

«Застосування соціального сервісу PADLET для створення сучасного конспекту уроку: переваги та перспективи»

Губенко Галина Юріївна, вчитель зарубіжної літератури  Великосеверинівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Кіровоградської районної державної адміністрації;

«Організація навчальної діяльності учнів засобами вебтехнологій»

Котляренко Наталія Миколаївна, учитель української мови і літератури комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання №33 «загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів, дошкільний навчальний заклад Кіровоградської міської ради»;

«Інновації в тайм-менеджметні: використання таблиці як форми конспекту уроку»

Шевченко Вікторія Вікторівна, вчитель зарубіжної літератури  Знам’янської загальноосвітньої школи  І-ІІІ ступенів № 3 Знам’янської міської ради;

«Візуалізація уроку української літератури. Робота в соціальних сервісах веб 2.0»

Бугайова Наталія Анатоліївна, учитель української мови і літератури Новопразького навчально-виховного комплексу Олександрійської районної ради;

«Модернізований урок української літератури: від художнього слова до інтелектуальної карти»

Ахмедова Юлія Нодіржонівна, учитель української мови і літератури Компаніївської загальноосвітньої школи  І-ІІІ ступенів;

«Сучасний урок музичного мистецтва: ІКТ-супровід»

Кураксіна Оксана Ігорівна, вчитель музичного мистецтва комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів №20 – дитячо-юнацький центр «Сузірря» Кіровоградської міської ради  Кіровоградської області.

Ревнивцева Олена Володимирівна, завідувач науково-методичної лабораторії гуманітарно-естетичних дисциплін, презентувала  Всеукраїнський експеримент з упровадження науково-педагогічного проекту «Філологічний Олімп» (https://sites.google.com/site/vpfilolimp/).

Усі конкурсні уроки представлені на сайті конкурсу методичних розробок за посиланнями:https://padlet.com/arina_m81/7kgyjap8wo50.

Інформацію підготувала методист  науково-методичної лабораторії гуманітарно-естетичних дисциплін Мінич Г.В.