Головна » Новини » Семінар-нарада педагогічних працівників, які є членами робочої групи з питань адвокації, планування, упровадження, моніторингу та оцінки заходів проекту «Вчимося жити разом»

Семінар-нарада педагогічних працівників, які є членами робочої групи з питань адвокації, планування, упровадження, моніторингу та оцінки заходів проекту «Вчимося жити разом»

15 – 16 березня  2018 року на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» та  комунального закладу  «Навчально-виховне об’єднання ліцей-школа-дошкільний навчальний заклад «Вікторія-П» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» відбувся семінар-нарада педагогічних працівників, які є членами робочої групи з питань адвокації, планування, упровадження, моніторингу та оцінки заходів проекту «Вчимося жити разом».

За мету було поставлено проаналізувати:

– стан виконання плану дій з адвокації, планування, упровадження, моніторингу, оцінки заходів щодо інтеграції проекту «Вчимося жити разом» в предмет «Основи здоров’я»;

– проходження он-лайн курсів педагогічною спільнотою області «Вчимося жити разом» та «Основи здоров’язбережної компетентності»;

– організацію та проведення тренінгових навчань за 40-годинною програмою по соціальній і здоров’язбережній освітній галузі відповідно до вимог Нової української школи у регіонах Кіровоградської області.

У нараді взяли участь 10 представників робочої групи (керівники методичних об’єднань, учителі основ здоров’я та педагоги-тренери з упровадження превентивних проектів).

Захід розпочався з презентації учасниками завдань «Двокомпонентна модель підготовки педагогів з методики формування соціальної і здоров’язбережної компетентності в умовах упровадження концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».

У рамках методичного діалогу ключовими знаннями та вміннями при впровадженні превентивних програм, що базуються на розвитку життєвих навичок, поділилися члени обласної робочої групи (Голубовська Валентина Борисівна, керівник методичного об’єднання вчителів основ здоров’я та педагогів-тренерів, учитель Тарасівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Бобринецької районної ради Кіровоградської області; Жуфалаян Віта Олександрівна, керівник методичного об’єднання вчителів основ здоров’я та педагогів-тренерів, учитель Куколівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Олександрійської районної ради Кіровоградської області; Лисенко Оксана Миколаївна, керівник методичного об’єднання педагогів-тренерів, учитель Маловисківської загальноосвітньої школи № 3 І-ІІІ ступенів Маловисківської міської ради Кіровоградської області; Гребінка Світлана Василівна, керівник методичного об’єднання, учитель початкових класів, педагог-тренер з упровадження превентивних проектів філії «Березівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» комунального закладу «Інгульське навчально-виховне об’єднання «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Устинівської районної державної адміністрації Кіровоградської області; Шепель Світлана Василівна, керівник методичного об’єднання, директор, учитель основ здоров’я, педагог-тренер з упровадження превентивних проектів Верблюзького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад – центр позашкільної освіти» Новгородківської районної ради Кіровоградської області; Морозова Наталія Леонідівна, керівник методичного об’єднання вчителів основ здоров’я та педагогів-тренерів, учитель навчально-виховного комплексу «Знам’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 – гімназія» Знам’янської міської ради Кіровоградської області; Москаленко Наталія Олександрівна, керівник методичного об’єднання вчителів основ здоров’я та педагогів-тренерів, учитель загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 9 Світловодської міської ради Кіровоградської області; Копач Ірина Анатоліївна, заступник директора з навчально-виховної роботи, педагог-тренер з упровадження превентивних проектів Новомиргородської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів Кіровоградської обласної ради; Комісарук Людмила Миколаївна, учитель Червоновершської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Компаніївської районної ради Кіровоградської області; Цегельник Ганна Миколаївна, учитель Червонослобідської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Компаніївської районної ради Кіровоградської області).

Щодо стану виконання заходів, продуктивності і перспектив здійснення науково-методичного супроводу, професійного розвитку педагогів та організації науково-методичної роботи з питань упровадження двокомпонентної моделі навчання зазначили у своїй доповіді Желєзнова Тетяна Петрівна, завідувач науково-методичної лабораторії основ здоров’я, безпеки життєдіяльності та охорони праці комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», та Барсукова Світлана Леонідівна, методист науково-методичної лабораторії основ здоров’я, безпеки життєдіяльності та охорони праці комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського».

Упровадження інноваційних освітніх технологій навчання в закладах загальної середньої освіти; захист інтелектуальної власності та культури академічної доброчесності у відповідності із світовими стандартами охарактеризувала Федірко Жанна Володимирівна, старший викладач кафедри теорії і методики середньої освіти, кандидат педагогічних наук.

З метою виконання одного з обов’язкових пунктів плану з адвокації, планування, впровадження, моніторингу, оцінки заходів щодо інтеграції двокомпонентної моделі, складовими якої є дистанційне і тренінгові навчання, учасниками семінару-наради були розроблені заходи щодо:

  • розробки науково-методичного супроводу з питань організації та проведення тренінгових навчань на базі відділів, управлінь освіти, райдержадміністрацій, міських рад, об’єднаних територіальних громад;
  • забезпечення навчально-методичними комплектами підготовлених педагогічних працівників;
  • створення умов для навчання учнів життєвим навичкам шляхом інтеграції курсу «Вчимося жити разом» у зміст навчального предмета «Основи здоров’я» та плани виховної роботи закладів загальної середньої освіти;
  • проведення спеціального он-лайн дослідження щодо знань, ставлень і поведінкових навичок дітей та підлітків.

Учасники заходу отримали завдання, результати роботи яких будуть презентовані на наступному засіданні семінару-наради педагогічних працівників, які є членами робочої групи з питань адвокації, планування, упровадження, моніторингу та оцінки заходів проекту «Вчимося жити разом».

 

Інформацію підготували: завідувач науково-методичної лабораторії основ здоров’я, безпеки життєдіяльності та охорони праці Желєзнова Тетяна Петрівна, методист науково-методичної лабораторії основ здоров’я, безпеки життєдіяльності та охорони праці Барсукова Світлана Леонідівна.