У період з 31 жовтня по 01 листопада 2019 року відбувся науково-практичний семінар учителів-тренерів закладів освіти з упровадження європейських стандартів превентивної освіти («Школа, дружня до дитини») з проблеми «Партнерство громади, школи та батьківської громадськості – запорука успішного становлення і розвитку здоров’язбережного освітнього середовища».
Семінар набрав маcштабності і проходив на території двох областей: Кіровоградської та Полтавської. Робота розпочалася на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», де учасники мали змогу ознайомитися з питаннями реалізації компетентнісного підходу щодо формування здоров’збережної і соціальної компетентності в організації освітньої діяльності здобувачів освіти (Жанна Федірко, старший викладач кафедри теорії і методики середньої освіти, кандидат педагогічних наук), а також взяли участь у семінарі та обговоренні його проблеми. Практичний блок семінару продовжився на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 імені Героя Радянського Союзу І.К. Конька Світловодської міської ради Кіровоградської області (директор Ольга Климчук). Педагогічні працівники закладу представили інноваційну діяльність школи, що спрямована на формування творчої особистості учня на основі зростання професіоналізму вчителя у світлі застосування інноваційних технологій навчання. Керівником методичного об’єднання вчителів основ здоров’я та педагогів-тренерів Наталією Москаленко (вчитель основ здоров’я загальноосвітньої школи І- ІІІ ступенів №9) був проведений майстер-клас «Готовність учителя основ здоров’я до освітньої діяльності в умовах упровадження Нової української школи».
Другий день роботи науково-практичного семінару розпочався з вітального слова Тетяни Желєзнової, завідувача науково-методичної лабораторії основ здоров’я, безпеки життєдіяльності та охорони праці комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» та обговорення організаційно-педагогічних умов розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителів у системі післядипломної освіти.
Цікавим продовженням зустрічі були відвідані учасниками семінару заняття на базі академії SMARTUM (місто Кременчук Полтавської області). SMARTUM – це найбільша в Європі академія розвитку інтелекту для дітей. Програми навчання: «Ментальна арифметика», «Ліберика», «Меморика», «Навчання читанню», «Спідкубінг». Заклад займається навчанням і розвитком дітей і підлітків у віці від 5 до 16 років. Слід відмітити, що в ній працюють професійні педагоги, які знають підхід до кожного учасника. Нам були запропоновані безкоштовні пробні уроки за декількома напрямами, під час яких була представлена основна специфіка навчання за програмами, зазначеними вище.
34 учасники заходу щиро дякують організаторам семінару та всім, хто допомагав та підтримував його проведення за атмосферу доброзичливості, емпатійне спілкування і визнання цінності кожної особистості.
Інформацію підготував методист науково-методичної лабораторії основ здоров’я, безпеки життєдіяльності та охорони праці Сергій Ткаченко.