6 травня 2014 року відбулося перше заняття регіональної школи новаторства з проблеми «Науково-методичні засади розвитку професійної компетентності педагогічних кадрів: проблеми, перспективи» на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського». Метою діяльності регіональної школи новаторства є розвиток новаторського руху в освітньому просторі регіону, вивчення та впровадження інноваційних освітніх технологій, виявлення, популяризація педагогічного досвіду та трансформування його в практичну діяльність, підвищення професійної компетентності завідувачів (директорів), методистів методичних кабінетів (центрів) відділів, управлінь освіти райдержадміністрацій, міських рад, директорів, заступників директорів загальноосвітніх навчальних закладів.
Заняття регіональної школи новаторства педагогічних працівників
Кірішко Л.М., координатор регіональної школи новаторства, ознайомила присутніх із планом роботи школи на 2014-2015 роки. (Матеріали розміщені на сайті – http://metodcentr-koippo.edukit.kr.ua).
Калініченко Надія Андріївна, науковий керівник регіональної школи новаторства, окреслила основні напрями реалізації державних стандартів щодо формування компетентності сучасного педагога.
Половенко О.В., завідувач обласного навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб, акцентувала увагу на провідних аспектах діяльності методичних служб у створенні інноваційного науково-методичного простору в регіоні, як складової модернізації сучасної освіти.
Особлива увага була приділена питанням упровадження ІКТ.
Литвиненко О.В., методист науково-методичної лабораторії інформатики та інформаційних технологій навчання, ознайомила слухачів з технологією та організацією проведення веб-квесту.
Чала М.С., завідувач науково-методичної лабораторії інформатики та інформаційних технологій навчання акцентувала увагу на науково-методичні особливості підготовки до обласного ярмарку педагогічних ідей «Інформаційно-комунікаційна компетентність педагогів як умова забезпечення якісної освіти».
Заняття в школі сплановано так, щоб учасники мали можливість презентувати свої педагогічні надбання.
Панорама творчих знахідок методичної кабінету відділу освіти Петрівської райдержадміністрації включала висвітлення таких аспектів роботи:
«Інноваційні підходи до організації науково-методичної роботи з педагогами в умовах компетентнісно зорієнтованої освіти: досвід і перспективи» (Лепська О.П., завідувач методичного кабінету відділу освіти Петрівської районної державної адміністрації );
«Акмеологічний підхід до управління школою» (Гнатюк Л.Г., директор Петрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Петрівської районної ради);
«Створення умов для вдосконалення професійної компетентності вчителя в рамках внутрішкільної методичної роботи» (Пустовойтенко Р.М., заступник директора з навчально-виховної роботи Новостародубської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Петрівської районної ради).
Лепська Ольга Павлівна презентувала створене інноваційне середовище у регіоні, звернувши особливу увагу на науково-методичні аспекти його організації.
Учасники школи новаторства були активними учасниками інтерактивних вправ, які підготувала Пустовойтенко Руслана Мирославівна. Відвідали майстер-клас «Шляхи становлення успішного вчителя», який провела Гнатюк Лідія Григорівна, лауреат ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2014» у номінації «Директор школи».
Слухачі оглянули педагогічну виставку, на якій були представлені напрацювання педагогічного колективу Петрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.
За результатами заняття кожен учасник заходу отримав методичні матеріали на електронних носіях.
Під час підбиття підсумків роботи учасники схвалили організацію регіональної школи новаторства, визначили організаційно-педагогічні та теоретико-методичні засади проведеного заняття, а також окреслили основні напрями своєї участі у регіональній школі новаторства.
Інформацію підготувала Кірішко Л.М.,
методист обласного навчально-методичного
центру освітнього менеджменту та
координації діяльності методичних служб