Головна » Новини » Роль методичної роботи у підготовці педагогічних кадрів до реалізації здоров’язберігаючих технологій

Роль методичної роботи у підготовці педагогічних кадрів до реалізації здоров’язберігаючих технологій

  16 – 17 жовтня 2014 року, відповідно до плану роботи КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», науково-методичною лабораторією основ здоров’я, безпеки життєдіяльності та охорони праці (завідувач – Желєзнова Т.П., методисти – Ткаченко С.В., Барсукова С.Л.), на базі КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» та Високобайрацького навчально-виховного  комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Кіровоградської районної державної адміністрації – проведено семінар-нараду з проблеми: «Роль методичної роботи у підготовці педагогічних кадрів до реалізації здоров’язберігаючих технологій: навчання та звітність».

У проведенні семінару брали участь 59 осіб (із 84 запланованих) – методисти методичних кабінетів (центрів) відділів, управлінь освіти райдержадміністрацій, міських рад, керівники методичних об’єднань, учителі основ здоров’я, педагоги-тренери загальноосвітніх навчальних закладів, які впроваджують превентивні проекти.

За мету було поставлено:

 Узагальнення основних напрямків роботи щодо реалізації здоров’язберігаючих технологій навчання в освітніх закладах області:

стан викладання предмета «Основи здоров’я»;

організація роботи з впровадження обов’язкового факультативного курсу для учнів 10 – 11 класів «Захисти себе від ВІЛ»;

аналіз роботи базових закладів щодо впровадження факультативного курсу «Шкільна програма з профілактики вживання тютюну, алкоголю і наркотиків (ХОУП)».

Підведення підсумків виконання проекту «Зміцнення потенціалу спілки вчителів і тренерів для поліпшення доступу до якісних послуг з профілактики ВІЛ/СНІДу» в контексті розвитку якісної превентивної освіти в Кіровоградській області.

У ході семінару Желєзнова Т.П. розповіла про основні досягнення проекту «Зміцнення потенціалу спілки вчителів і тренерів для поліпшення доступу до якісних послуг з профілактики ВІЛ/СНІДу», а також про результати моніторингового дослідження щодо визначення впливу проекту Європейського Союзу. Також учасники семінару мали можливість ознайомитися із досвідом роботи своїх колег із Високобайрацького НВК під час презентації «Від «Школи сприяння здоров’ю» до «Школи, дружньої до дитини» та під час проведення майстер-класів:

«Упровадження наскрізної ідеї формування здорового способу життя дітей та підлітків щодо роботи «Школи, дружньої до дитини» на прикладі Високобайрацького НВК;

«Інструменти залучення молоді до профілактичної роботи:

 навчання на засадах розвитку життєвих навичок;

 впровадження превентивних проектів «Шкільна програма з профілактики вживання тютюну, алкоголю і наркотиків (ХОУП)» та «Захисти себе від ВІЛ»;

 впровадження в навчально-виховний процес просвітницько-оздоровчих проектів: «Чесна гра» та «Маршрут безпеки»;

 відпрацювання алгоритму навчання учителів за програмою військово-медичної підготовки санітарних інструкторів в середніх загальноосвітніх навчальних закладах».

Під час підведення підсумків учасники семінару обмінялися думками з приводу розвитку  здоров’язберігаючих технологій навчання та впровадження європейських стандартів превентивної освіти, висловили вдячність за високий рівень підготовки, творчий підхід в організації та проведенні заходів, професіоналізм.

 


Коментарів немає