Про проведення інструктивно-методичної наради за участю методистів відділів, управлінь освіти райдержадміністрацій, міських рад, керівники районних, міських методичних об’єднань з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності, впровадження превентивних проектів «Школа проти СНІДу» та «ХОУП»
На виконання наказів управління освіти та науки обласної державної адміністрації від 6.04.2009 року № 137 «Про організацію роботи щодо запровадження превентивних проектів «Школа проти СНІДу», «Шкільна програма з профілактики вживання тютюну, алкоголю і наркотиків (ХОУП)» у загальноосвітніх навчальних закладах області», від 11.08. 2009 року №329 «Про організацію роботи щодо запровадження та викладання в навчальних закладах області навчальних предметів «Основи здоров’я» та «Основи безпеки життєдіяльності» у 2009 – 20013 рр.» та відповідно до плану роботи Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського 10-11 вересня 2009 року навчально-методичним кабінетом основ здоров’я, безпеки життєдіяльності та охорони праці була проведена обласна інструктивно-методична нарада за участю методистів відділів, управлінь освіти, керівників методичних об’єднань щодо проблем впровадження
та ефективності викладання предмета «Основи здоров’я», впровадження превентивних проектів «Школа проти СНІДу» й «Шкільна програма з профілактики вживання тютюну, алкоголю і наркотиків (ХОУП)» у загальноосвітніх навчальних закладах області в 2009-2010 навчальному році.
Нарада проходила на базі навчально-виховного об’єднання – ліцею – школи – дошкільного навчального закладу «Вікторія – П» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області.
В нараді прийняли участь 13 методистів відділів, управлінь освіти та 20 керівників методичних об’єднань, які є відповідальними за впровадження та ефективность викладання предмета «Основи здоров’я», впровадження превентивних проектів «Школа проти СНІДу» й «Шкільна програма з профілактики вживання тютюну, алкоголю і наркотиків (ХОУП)» у загальноосвітніх навчальних закладах області. Не приймали участь у нараді Гайворонський, Світловодський райони та місто Світловодськ.
Під час наради були висвітлені наступні питання:
• Основні стратегічні напрямки життєзберігаючої та здоров’яформуючої освіти Кіровоградської області;
• Реалізація комплексного підходу у системі виховання здорового, безпечного способу життя школярів області;
• Створення в освітніх закладах області сприятливих умов для здоров’я, навчання і розвитку дітей та учнів (превентивні проекти, технологія освіти на основі життєвих навичок тощо). Підсумки, аналіз роботи за навчальний 2008-2009 рік;
• Круглий стіл «Особливості організації неперервної післядипломної педагогічної освіти педагогів області з основ здоров’я (початкова, середня ланка)»;
• Методичні рекомендації щодо викладання предмета «Основи здоров’я» та впровадження превентивних проектів «Школа проти СНІДу» й «Шкільна програма з профілактики вживання тютюну, алкоголю і наркотиків (ХОУП)» у загальноосвітніх навчальних закладах області у 2009-2010 навчальному році;
• Відкритий мікрофон «Кращий педагогічний досвід впровадження основ здоров’я, ефективних технологій щодо формування здорового способу життя, попередження ризикованої поведінки дітей та молоді»;
• Результативність впровадження нового навчального предмету «Основи здоров’я» й превентивних проектів; завдання освітнім закладам області на наступний рік з предметів «Основи здоров’я», «Основи безпеки життєдіяльності» та щодо запровадження превентивних проектів;
• Презентація та обговорення антинаркотичної освітньої програми «Нарконон»: «Правда про наркотики».
Крім того кожному учаснику інструктивної наради було видане науково-методичне забезпечення щодо викладання предмета «Основи здоров’я» у 9 класі (підручник та зошит авторів Т. Воронцової та В. Пономаренка) та збірник інструктивно-методичних матеріалів, підготовлених завідуючою навчально-методичним кабінетом основ здоров’я, безпеки життєдіяльності та охорони праці Кіровградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського Желєзновою Т.П.