28 січня 2018 року на базі комунального закладу «НВО “Багатопрофільний ліцей – фізико-математична школа – загальноосвітня школа I-III ступенів №18 – центр дитячої та юнацької творчості “Надія” Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» відбувся ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії, в якому взяли участь 141 із 162 заявлених учасників.
ІІІ етап Всеукраїнської олімпіади з географії відбувся на належному науковому й організаційному рівні. З початком роботи учасників змагань привітали В.М. Нудний, заступник директора КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського»; В.Д. Гарбузенко, в.о. директора КЗ «НВО “Багатопрофільний ліцей – фізико-математична школа – загальноосвітня школа I-III ступенів №18 – центр дитячої та юнацької творчості “Надія” Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»; Л.М. Хлань, завідувач науково-методичної лабораторії природничо-математичних дисциплін; В.М. Мирза – Сіденко, доцент кафедри, кандидат біологічних наук Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.
Слід зауважити, що на змаганні були представлені учасники із всіх районів, міст та об’єднаних територіальних громад області крім команди Благовіщенського району. Команди Маловисківської, Соколівської, Великоандрусівської ОТГ; Гайворонського, Устинівського, Новоукраїнського, Світловодського районів прибули не в повному складі.
Традиційно учнівська олімпіада юних географів проходила в два тури: теоретичний (тестові та творчі завдання) і практичний (розв’язання задач, робота з контурними картами). Завдання, запропоновані учасникам олімпіади з географії, відповідали чинним навчальним програмам з географії та віковим особливостям учнів 8-11 класів.
Усі переможці за сумарними результатами виступів в обох турах набрали понад 30% балів від максимально можливої їх кількості. Але в учасників змагань виникли проблеми з розв’язанням географічних задач.
Оргкомітет та журі олімпіади доклали усіх зусиль, щоб забезпечити прозорість та об’єктивність перевірки й визначення переможців.
Завідувач НМЛ природничо-математичних дисциплін Л. Хлань