Головна » Новини » ВІДБУВСЯ ІНСТРУКТАЖ ЕКСПЕРТІВ ПРОЕКТІВ ПІДРУЧНИКІВ

ВІДБУВСЯ ІНСТРУКТАЖ ЕКСПЕРТІВ ПРОЕКТІВ ПІДРУЧНИКІВ

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 19 грудня 2016 року № 1564 «Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів» 21 грудня 2016 року кафедрою педагогіки, психології і корекційної освіти спільно з відділом моніторингових досліджень обласного навчально-методичного центру сучасних технологій оцінювання якості освіти, навчально-методичним відділом інноваційної діяльності та інтелектуальної власності на базі КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» був проведений інструктаж експертів проектів підручників для 9 класу.

У заході взяли участь 120 експертів проектів підручників з української мови, української літератури, іноземних мов, зарубіжної літератури, мов національних меншин, історії, правознавства, мистецтва, трудового навчання, основ здоров’я, алгебри, геометрії, фізики, хімії, біології, географії, інформатики із Гайворонського, Компаніївського, Онуфріївського, Петрівського районів, міст Бобринця, Знам’янки, Світловодська, Олександрії та Кропивницького.

Інструктаж пройшов за програмою:

Реалізація ідей особистісно орієнтованого, компетентнісного та діяльнісного підходів у підручникотворенні

Жосан Олександр Едуардович, завідувач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти, кандидат педагогічних наук;

Шаповалова Тетяна Анатоліївна, завідувач відділу моніторингових досліджень обласного навчально-методичного центру сучасних технологій оцінювання якості освіти

Дидактичні особливості компетентнісно зорієнтованого підручника для 9 класу

Кендюхова Антоніна Анатоліївна, доцент кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти, кандидат педагогічних наук

Антидискримінаційна експертиза шкільних підручників 

Жосан Олександр Едуардович, завідувач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти, кандидат педагогічних наук;

Процедурні питання підготовки та оформлення експертного висновку

Кирилюк Анжела Петрівна, завідувач навчально-методичного відділу інноваційної діяльності та інтелектуальної власності

Вчителі-експерти активно обговорювали важливі проблеми підвищення якості навчальної літератури, складні питання організації та методики здійснення експертизи проектів підручників. Після завершення інструктажу учасники отримали сертифікати та методичні матеріали.

 

Інформацію підготувала Чуй Н.В., лаборант кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти