Технологія проектування електронного контенту до уроку математики в середовищі візуального програмування / Г. В. Скрипка. – Кіровоград: Видавництво КОІППО імені Василя Сухомлинського, 2012. – 68 с.
У посібнику висвітлено питання створення вчителями цифрового контенту до уроку математики в середовищі візуального програмування Visual Studio як одного з шляхів формування та розвитку їх ІКТ-компетентності.
Перша частина посібника присвячена теоретичним аспектам формування та розвитку ІКТ-компетентності вчителя математики. У другій частині розглядаються основи роботи в середовищі візуального програмування на прикладі створення програмного засобу до уроку математики. Додатки містять приклади технологічних карт програмних засобів, створених вчителями – учасниками обласної творчої групи, а також програмні коди Windows-додатків, призначених для використання на уроці математики.
Видання рекомендоване для вчителів математики основної школи, учнів, студентів педагогічних вузів, а також тих, хто цікавиться візуальним програмуванням.