Відповідно до наказу директора департаменту освіти і науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації від 08.12.2014 року № 471 «Про проведення обласних науково-методичних заходів, конференцій, семінарів, засідань творчих груп, занять шкіл творчого вчителя, педагогічної майстерності, майстер-класів, тренінгів тощо у 2015 році» та плану роботи кафедри дошкільної та початкової освіти КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» 7 жовтня 2015 року на базі КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» та КЗ «Навчально-виховне об’єднання ліцей – школа – дошкільний навчальний заклад «Вікторія-П» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» було проведено засідання обласної творчої майстерні вихователів дошкільних навчальних закладів, учителів початкових класів, образотворчого та музичного мистецтва з проблеми: «Педагогічні умови розвитку творчих здібностей дітей дошкільного та молодшого шкільного віку»
(науковий керівник – Кондратова В.В., доцент кафедри дошкільної та початкової освіти КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», кандидат педагогічних наук; керівник – Шлєєнкова Т.М., вчитель вищої категорії, заслужений вчитель України, переможець всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2011» у номінації «Образотворче мистецтво», вчитель образотворчого мистецтва комунального закладу «Навчально – виховне об’єднання «Загальноосвітня школа I-III ступенів №24 – центр дитячої та юнацької творчості «Оберіг» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»).
Під час засідання було проведено круглий стіл з проблеми «Розвиток творчої компетентності дитини в дошкільному та загальноосвітньому навчальному закладі». Були обговорені такі питання:
1) Розвиток креативних компетенцій дітей на заняттях та уроках з образотворчого мистецтва (Кондратова В.В., доцент кафедри ДПО, кандидат педагогічних наук);
2) Використання принципу наступності під час викладання основних проблем образотворчого мистецтва «Форма», «Колір», «Простір», «Композиція» в 1-7 класах (Шлєєнкова Т.М., заслужений учитель України, учитель вищої кваліфікаційної категорії комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання ЗШ І-ІІІ ст. № 24 – центр дитячої та юнацької творчості «Оберіг» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»);
3) Розвиток творчих здібностей учнів та виховання любові до природи засобами образотворчого мистецтва (Пич Л.П., учитель образотворчого мистецтва комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання №25 «Загальноосвітня школа I-III ступенів, природничо-математичний ліцей, центр позашкільного виховання «Ліра» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»);
4) Формування просторової уяви молодших школярів шляхом використання міжпредметних зв’язків (образотворче мистецтво, математика) (Чернецька О.Г., учитель початкових класів комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів №26 – дошкільний навчальний заклад – дитячий юнацький центр «Зорецвіт» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»);
5) Розвиток творчих здібностей учнів на уроках музичного мистецтва (учитель музичного мистецтва загальноосвітньої школи І ступеня «Мрія» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»);
6) Розвиток творчої уяви дітей засобами образотворчого мистецтва в дошкільному навчальному закладі (Дорошенко М.В., вихователь дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №73 «Червона квіточка» комбінованого типу Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»);
7) Вплив уроків образотворчого мистецтва на становлення особистості учнів 1-7 класів (Резніченко В.С., учитель образотворчого мистецтва комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання – «Загальноосвітня школа I-III ступенів №31 з гімназійними класами, центр дитячої та юнацької творчості «Сузір’я» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»).
Учителем образотворчого мистецтва комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання ліцей – школа – дошкільний навчальний заклад «Вікторія-П» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області», Агєєвою О.В. був проведений відкритий урок образотворчого мистецтва у 3 класі з теми: «Відтінки та нюанси у живописі. Споріднені кольори. Гармонія споріднених кольорів».
По завершенню засідання обласної творчої майстерні було підведено підсумки її роботи. На основі матеріалів учасників обласної творчої майстерні буде створено посібник «Методичні поради щодо розвитку творчих здібностей дітей засобами образотворчого мистецтва у дошкільному та загальноосвітньому навчальному закладі».
Виражаємо щиру подяку директору КЗ «Навчально-виховне об’єднання ліцей – школа – дошкільний навчальний заклад «Вікторія-П» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області», Пахомовій С.В. за співпрацю.
Інформацію підготувала: В.В.Кондратова, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти, кандидат педагогічних наук.