Головна » Новини » Фінал змагань з усного рахунку Прагліміне серед учасників проекту з різних областей України

Фінал змагань з усного рахунку Прагліміне серед учасників проекту з різних областей України

  21 березня у м. Львові відбувся великий фінал змагань з усного рахунку Прагмаліне  в рамках реалізації учасників міжнародного проекту «Міксіке в Україні».  Завідувач департаменту Міністерства освіти Естонії Ірене Кяосаар привітала учасників фіналу.

 

 

Учні Кіровоградської області були активними учасниками трьох онлайнових етапів (НВО «Багатопрофільний ліцей – ФМШ-ЗОШ №18 – ЦДЮТ «Надія», Доброволечківська спеціалізована ЗШ-інтернат І-ІІІ ст., Знам’янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ст.), у яких взяло участь понад 1800 осіб з різних регіонів України та стали призерами в номінації «Найуспішніший клас». У 5 тематичних вікторинах яскраво заявили про себе учні Знам’янської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІІ ст.

 

22 березня відбувся семінар-нарада  для  координаторів з областей –  потенційних учасників міжнародного проекту «Міксіке в Україні».  Кіровоградську область представляла завідувач науково-методичної лабораторії інформатики та інформаційних технологій навчання Чала Марина Станіславівна.

На даний момент в проекті зареєстровано та беруть участь учні та педагоги з Вінницької, Дніпропетровської, Донецької, Житомирської, Закарпатської, Запорізької, Київської, Кіровоградської, Львівської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Херсонської, Хмельницької, Черкаської, Чернівецької областей та м. Києва (16 областей та м. Київ). Загалом понад 200 ЗНЗ України (165 ЗНЗ Львівської області), серед яких спеціалізовані навчальні заклади з поглибленим вивченням предметів, профільні навчальні заклади, школи-інтернати для дітей із проблемами здоров’я; міські та сільські ЗНЗ І, І-ІІ та I-IIIст. Особливістю проекту є те, що участь у ньому беруть учні зі шкіл,адміністрації яких офіційно не зареєстровані в проекті, тобто учні дізнались про проект за межами школи, самостійно зареєструвались та використовують тренувальні майданчики, беруть участь в онлайнових заходах проекту. Інтерес до проекту зростає і серед педагогів, які дізнаються про платформу від учнів. Поширення ідей проекту відбувається також через соціальні мережі.

 

 


Коментарів немає