Головна » Новини » Управлінський практикум на базі Бобринецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 імені П.П. Шумилова

Управлінський практикум на базі Бобринецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 імені П.П. Шумилова

 

Я намагаюсь зробити роботу директора легкою і цікавою
А. Богданова

13 травня 2015 року слухачі курсів підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів області проходили  управлінську педагогічну практику з проблеми: «Контрольно-аналітичне управління соціально-педагогічними системами» на базі Бобринецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 імені П.П. Шумилова.

Педагогічну пратику організували та взяли участь  методист обласного навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб комунального закладу “Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського”  Трубіна Валентина Геларіївна та  завідувач районного методичного кабінету відділу освіти Бобринецької районної державної адміністрації Крячко Катерина Іванівна, методисти районного методичного кабінету Літвінова Вікторія Петрівна та Стрельцова Тетяна Петрівна.

Завідувач районного методичного кабінету відділу освіти  Бобринецької райдержадміністрації Крячко Катерина Іванівна ознайомила учасників  семінару-практикуму з планом роботи та зупинилася на основних напрямках організації науково-методичного супроводу управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів району.

Слухачі курсів мали можливість відвідати та проаналізувати:

– методичну виставку «Від творчості – до успіху!», напрацювання якої висвітлила заступник директора з навчально-виховної роботи    Рубаненко Наталія Леонідівна;

– урок математики у 6 класі «Відношення і пропорції», який провела вчитель математики, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель Різанова Олена Леонідівна;

– урок англійської мови у 10 класі «Комп’ютер та інтернет» , який провела учитель англійської мови, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель Братко Наталія Вікторівна.

Під час  підсумкового аналізу уроків слухачі семінару  позитивно оцінили  фрагменти  самоаналізу уроків учителями, відзначили високу якість відвіданих занять, динамічність та насиченість змістових форм уроку, доцільність застосування технологій, методів і прийомів навчання.

Директор  навчального закладу Богданова Алла Євгеніївна та  заступник директора з навчально-виховної роботи Рубаненко Наталія Леонідівна презентували модель та структуру методичної роботи закладу, яка здійснюється на високому організаційному рівні, спрямована на розвиток творчої особистості вчителя та забезпечує визначені на початку року завдання і пріоритети:

– координація змісту і удосконалення методики колективної та індивідуальної роботи з педагогічними кадрами;

– впровадження і використання перспективного педагогічного досвіду, новітніх досягнень психолого-педагогічної науки, ефективних педагогічних технологій у організації методичної роботи, проведенні уроків і позакласних заходів новаторських розробок;

– надання методичної допомоги педагогічним працівникам, зокрема, молодим та малодосвідченим спеціалістам;

– вивчення аспектів щодо якості викладання, рівня знань, умінь і практичних навичок школярів.

Богданова Алла Євгеніївна  ознайомила учасників  заходу  з досвідом роботи, який вивчений та узагальнений  обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, продемонструвала аналітичні напрацювання під час характеристики діяльності навчального закладу, висвітлила напрямки стратегічного та поточного планування, систему роботи над науково-методичною проблемою школи та моделлю управлінської діяльності адміністрації навчального закладу.

У рамках майстер-класу Богданова Алла Євгеніївна презентувала власну лабораторію успіху та фрагмент засідання нетрадиційної педагогічної ради «Методичний вулик».

Керівники навчальних закладів області взяли участь у практичних заняттях «Використання Googl-форм в контрольно-аналітичній діяльності директора школи», які  організували і провели директор школи Богданова Алла Євгеніївна та вчитель вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист Волошина Олена Вікторівна. Ця інноваційна форма роботи сприяє оптимізації системи внутрішньошкільного контролю та значно підвищує її ефективність.

Під час підсумкового обговорення  усі учасники управлінської практики відзначили високий рівень адміністративно-управлінської діяльності в Бобринецькій ЗШ  І-ІІІ ступенів № 5 імені П.П. Шумилова, організації навчально-виховного процесу та науково-методичної роботи, висловили слова щирої вдячності за творчі здобутки, якими господарі  поділились під час семінару з колегами області.

Обласний центр освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб, слухачі курсів підвищення кваліфікації висловлюють щиру вдячність Крячко Катерині Іванівні, завідувачу районного методичного кабінету відділу освіти Бобринецької райдержадміністрації, Літвіновій Вікторії Петрівні, Стрельцовій Тетяні Петрівні, методистам районного методичного кабінету, Богдановій Аллі Євгенівні, директору Бобринецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 імені П.П.Шумилова, Рубаненко Наталії Леонідівні, заступнику директора з навчально-виховної роботи,  Різановій Олені  Леонідівні, вчителю математики, Братко Наталії Вікторівні, вчителю англійської мови, педагогічному колективу навчального закладуза якісну організацію і проведення управлінської педагогічної практики, сутнісні та актуальні напрацювання управлінського та педагогічного досвіду, за співпрацю і високий рівень організації навчально-методичного заходу.

 Інформацію підготувала Трубіна Валентина Геларіївна, методист ОНМЦ освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Коментарів немає