Головна » Новини » «Удосконалення системи роботи вчителів з апробації навчальної літератури»

«Удосконалення системи роботи вчителів з апробації навчальної літератури»

   

     Відповідно до наказу управління освіти і науки Кіровоградської державної адміністрації від 17.12.2009 року № 515 “Про проведення обласних конференцій, семінарів, засідань творчих груп, занять шкіл творчого вчителя, педагогічної майстерності, майстер-класів у 2010 році” 1-2 грудня 2010 року відбувся обласний науково-практичний семінар методистів методичних кабінетів (центрів) відділів, управлінь освіти райдержадміністрацій, міських рад та заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи, які забезпечують апробацію навчальної літератури, з проблеми: «Удосконалення системи роботи вчителів з апробації навчальної літератури».

     У роботі семінару взяли участь 19 представників з усіх регіонів області, крім Онуфріївського, Світловодського, Ульяновського, Устинівського районів та міст Знам’янки і Світловодська.
     Перший день семінару проходив на базі Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, а другий день – на базі спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 32 Кіровоградської міської ради.
     У ході роботи обласного семінару висвітлено такі питання:
     1. Історія та сучасний стан підручникотворення.
Жосан О.Е., старший викладач кафедри педагогіки і психології.
     2. Використання методу фасилітації у процесі організації роботи учнів з підручником.
Гельбак А.М., старший викладач кафедри педагогіки і психології.
     3. Організація і зміст методичної роботи з педагогічними кадрами на базі опорного закладу.
Федірко Ж.В., завідувач відділу інноваційної діяльності та інтелектуальної власності.
     4. Організаційно-методичні умови апробації навчальної літератури.
Половенко О.В., завідувач центру координації діяльності методичних кабінетів (центрів) і методичної роботи з педагогічними кадрами.
     5. Проблеми підготовки вчителів до апробації навчальної літератури на базі опорного закладу.
Жосан О.Е., старший викладач кафедри педагогіки і психології.
     6. Стан організаційного та методичного супроводу апробації навчальної літератури в опорному загальноосвітньому закладі.
Мажарова Л.С., директор спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 32 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області.
     7. Роль опорного закладу у процесі методичного забезпечення апробації навчальної літератури.
Федірко Ж.В., завідувач відділу інноваційної діяльності та інтелектуальної власності.
     На засіданні за круглим столом з проблеми «Шляхи створення моделі опорного закладу з апробації навчальної літератури» виступили:
Федірко Ж.В., завідувач відділу інноваційної діяльності та інтелектуальної власності;
Стрельцова Т.П., методист Бобринецького районного методичного кабінету;
Рудакова Т.О., методист Компаніївського районного методичного кабінету;
Волощук Т.С., методист центру методичної і соціально-психологічної служби м. Кіровограда;
Мажарова Л.С., директор спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 32 Кіровоградської міської ради;
Панчук В.А., директор Соколівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кіровоградської районної державної адміністрації;
Рубахіна Н.С., заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 32 Кіровоградської міської ради;
Бобровницька В.В., заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 32 Кіровоградської міської ради.
     Учасники семінару відвідали відкритий урок геометрії в 9-В класі з теми «Правильні багатокутники», який на високому рівні провела Тереннік М.О., спеціаліст вищої категорії, старший учитель, голова методичного об’єднання вчителів математики спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 32 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області.

 


Коментарів немає