Головна » Новини » Hауково-практичний семінар вчителів природничо-математичного циклу інтернат них закладів освіти

Hауково-практичний семінар вчителів природничо-математичного циклу інтернат них закладів освіти

28 жовтня  2015 року відбувся науково-практичний семінар вчителів природничо-математичного циклу інтернат них закладів освіти. Стаття 6. “Забезпечення доступу до якісної освіти осіб з особливими освітніми потребами” проекту нової редакції “Закону про освіту” гарантує турботу держави щодо дітей з проблемами здоров’я: “Діяльність держави щодо освіти осіб з особливими освітніми потребами спрямовується на створення умов для забезпечення їхніх прав і потреб в отриманні освіти з урахуванням індивідуальних можливостей, здібностей та інтересів, а також на виявлення та усунення факторів, що перешкоджають забезпеченню прав і задоволенню їхніх потреб у сфері освіти”. 

Відповідно до наказу департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 08.12.2014 року№ 471 «Про проведення обласних науково-методичних заходів, конференцій, семінарів, засідання творчих груп, занять шкіл творчого вчителя, педагогічної майстерності, майстер-класів, тренінгів, тощо» лабораторією природничо-математичних дисциплін комунального закладу “Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» спільно з адміністрацією однієї з кращих інтернатних установ області КЗ “НВО “Загальноосвітня школа – інтернат І-ІІІ ступенів, ліцей «Сокіл», центр позашкільного виховання Кіровоградської міської ради” (директор Сторчаус С.Д.) був організований і проведений науково-практичний семінар, методичною проблемою якого стали питання пошуку прийомів та засобів створення рівного доступу до якісної природничо-математичної освіти в інтернатних закладах області. Рейтинг закладу складають результати навчально-виховної роботи його вихованців, показники вступу випускників до ВУЗів, достатність й комфортність умов для навчання, профілізація старшокласників ліцею на військовому профілі, ефективність роботи центру позашкільного виховання. Учасники семінару мали можливість ознайомитись із закладом, презентацію якого було представлено Біденко Т.М., заступником директора з навчально-виховної роботи комунального закладу. Зі специфікою роботи вчителів природничо-математичного циклу закладу учасників семінару ознайомила Сторчаус Т.А., голова шкільного методичного об’єднання учителів природничо-математичного циклу. Своїми здобутками ділились вчителі школи-ліцею Моторна О.В., Варніцька Л.С., Андрійченко В.В., Свиринчук Н.О., Бугор М.В. Підтримали своїми виступами колег і вчителі з інших інтернатних установ області: Аман І.С., вчитель математики та інформатики Знам`янської спеціальної загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кіровоградської обласної ради; Калашнік О.А., вчитель математики Добровеличківської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІІ ступенів Кіровоградської обласної ради; Юрченко В.В., вчитель географії Знам`янської спеціальної загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кіровоградської обласної ради; Пасхал Г.П., вчитель географії Добровеличківської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІІ ступенів Кіровоградської обласної ради.

Наукове підґрунтя проблеми було представлено у виступах працівників КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського»: Павлюх В.В., старшого викладача кафедри педагогіки, психології та корекційної освіти, Місюні Л.В., методиста кафедри педагогіки, психології та корекційної освіти; Хлань Л.М., завідувача науково-методичної лабораторії природничо-математичних дисциплін та методистів лабораторії Литвина С.М., Ціперко Т.В., Побережного П.В.

Інформація, яка була представлена учасникам семінару, стала корисною в практичній діяльності працівників інтернатних установ області. Як результат обговорення, учасниками семінару було напрацьовано рекомендації для колег:

  • Створювати умови рівного доступу до освіти для дітей з особливими потребами;
  • Провідною ідеєю змісту навчально-виховного процесу вважати компетентісне навчання, підготовку учнів до самостійного життя;
  • Практичні підходи до організації роботи з учнями базувати на прийомах розвитку особистісних рис дітей;
  • Процес навчання формувати на засадах природовідповідності;
  • Сприяти вихованню в учнів усвідомлення цінності життя, як найвищої форми існування, навчати правилам збереження здоров’я, екологічного світосприйняття;
  • Ширше впроваджувати в практику роботи вчителів сучасні технології навчання.

 

           Науково-методична лабораторія природничо-математичних дисциплін висловлює подяку колективу КЗ “НВО “Загальноосвітня школа – інтернат І-ІІІ ступенів, ліцей «Сокіл», центр позашкільного виховання Кіровоградської міської ради” за організацію в проведенні даного заходу.

 

 

 Інформацію підготував Литвин С.М., методист науково-методичної лабораторії природничо-математичних дисциплін


Коментарів немає