Головна » Друкована продукція » 2020 » Запровадження елементів STEAM-технологій в освітній простір гімназії

Запровадження елементів STEAM-технологій в освітній простір гімназії

Запровадження елементів STEAM-технологій в освітній простір гімназії: [методичний посібник] / укладачі – Ж. В. Федірко, Н. В. Дуняшенко. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2020. – 80 с.

У посібнику подано теоретичні та практичні основи використання  елементів STEAM-технологій в освітньому процесі сучасного закладу. Викладена авторська спроба узагальнити та довести необхідність запровадження міжпредметної декади як перспективної складової освітнього простору, представлено розробки уроків (заходів) педагогічних працівників гімназії № 9 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області в рамках роботи над проєктами.

Матеріали посібника розкривають особливості запровадження елементів STEAM-технологій в освітньому процесі, специфіку системи роботи із створення активного навчально-дослідницького середовища як напрямку інноваційної діяльності вчителя.

Видання адресоване педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти.

Завантажити