Головна » Друкована продукція » 2012 » Проектування ІКТ-супроводу уроку як компонента інформаційно-освітнього середовища

Проектування ІКТ-супроводу уроку як компонента інформаційно-освітнього середовища

Голодюк Л.С. Проектування ІКТ-супроводу уроку як компонента інформаційно-освітнього середовища : метод. посіб. / Л.С.Голодюк. – Кіровоград: Видавництво Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2012. – 116 с.

Посібник містить теоретичні засади проектування ІКТ-супроводу уроку та методичні рекомендації з його розробки за допомогою використання програмного забезпечення SMART Notebook 10.

У виданні запропоновані алгоритми створення елементів ІКТ-супроводу уроку на змісті навчального матеріалу курсів математики, алгебри, геометрії.

Призначений для вчителів, які впроваджують інформаційно-комунікаційні технології у навчальний процес.