Шановні вчителі!

Запрошуємо вас на триденний Інтернет-марафон від Видавничої групи «Основа»:

27 березня стартує V Міжнародний інтернет-марафон «Кращі освітні практики. Досвід Ізраїлю». Виходячи з того, що система освіти Ізраїлю побудована з урахуванням сучасних методик та цілком заслужено займає топові місця у світових рейтингах, ми радо представляємо досвід ізраїльських фахівців.
28 березня для широкого кола педагогів відбудеться Всеукраїнський інтернет марафон «Навчання в сучасній українській школі».
29 березня відбудеться унікальна подія цієї весни – ПЕРШИЙ Інтернет-марафон для психологів, педагогів дошкільної й початкової освіти та дитячих розвивальних Центрів – «Підготовка дитини до НУШ». (більше…)

Обласний науково-практичний семінар (дистанційна форма) координаторів конкурсу «ГЕЛІАНТУС».

«Інтелектуальна гра «Геліантус» як засіб підвищення знань учнів шляхом організації позакласної роботи з природничих дисциплін».

КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» запрошує до участі у семінарі, ознайомленням з матеріалами за посиланням

Про навчання працівників ІРЦ

18 березня 2019 року на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» відбулося навчання працівників інклюзивно-ресурсних центрів області. Навчання було спрямоване на підготовку до роботи  в  автоматизованій системі «Інклюзивно-ресурсний центр». (більше…)

Обласний етап ХХІ Всеукраїнського турніру юних істориків

16-17 березня 2019 року на базі комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання природничо-економіко-правовий ліцей – спеціалізована школа            І-ІІІ ступенів № 8 – позашкільний центр Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» відбувся обласний етап ХХІ Всеукраїнського турніру юних істориків. (більше…)

Круглий стіл з питань викладання предметів духовно-морального спрямування

14 березня 2019 року на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» відбувся круглий стіл з питань викладання предметів духовно-морального спрямування (більше…)