Результати участі учнів у III етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства

Результати участі учнів у III етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства

Результати участі учнів у III етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики та астрономії

 Результати участі учнів у III етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики
 Результати участі учнів у III етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з астрономії

Психолого-педагогічні аспекти навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії

   21-22 лютого 2012 року на базі Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського спільно з Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Управлінням освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації відбулась Всеукраїнська науково-практична конференція «Психолого-педагогічні аспекти навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії». 

(більше…)

Обласна творча лабораторія заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи (І заняття)

     20-21 лютого 2012 року відбулось перше засідання творчої лабораторії  з проблеми «Сучасні підходи до організації науково-методичної роботи в сільській школі».
   У роботі лабораторії взяли участь заступники директорів з навчально-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів Долинського, Кіровоградського, Компаніївського, Маловисківського, Новгородківського, Новоархангельського, Новоукраїнського, Олександрівського, Олександрійського, Петрівського, Ульяновського районів, міст Знам`янки, Світловодська, Кіровограда.
 

(більше…)

Вітаємо переможців ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з географії!

 

       18 лютого 2012 року на базі Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка відбувся ІІІ етап Всеукраїнської олімпіади з географії, у якому взяло участь 119 учнів з усіх районів області. 
     Традиційно учнівська олімпіада юних географів відбувалася в два тури: теоретичний (тестові та творчі завдання) та практичний (виконання завдань, розв’язання задач, робота з контурними картами). Завдання, запропоновані учасникам ІІІ етапу укладені згідно з вимогами навчальних програм з географії та віковим особливостям учнів 8-11 класів. Більшість виконала їх на достатньому науковому рівні, що засвідчили високі результати перевірки робіт. Про те, як виступили команди з різних районів, можна дізнатися на підставі рішення оргкомітету та журі олімпіади.

 

(більше…)