Відповідно до плану роботи Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського 21 вересня 2012 року на базі Олександрівського РМК було проведено навчально-методичний семінар для вчителів, які здійснюють навчання учнів за індивідуальною формою. |
Відповідно до плану роботи Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського 21 вересня 2012 року на базі Олександрівського РМК було проведено навчально-методичний семінар для вчителів, які здійснюють навчання учнів за індивідуальною формою.
Перед початком семінару організатори провели опитування учасників на предмет виявлення проблем, з якими вони стикаються в процесі реалізації індивідуального навчання. Як показали результати опитування, найбільшу кількість учителів цікавили такі питання як:
– науково-методичне забезпечення навчання школярів за індивідуальною формою;
– вимоги до оформлення звітної документації;
– вибір адекватних технологій навчання дітей з обмеженими можливостями здоров’я;
– шляхи реалізації корекційної складової для учнів різних нозологій.
З метою задовольнити запити слухачів семінару перед ними виступили:
Павлюх В.В., старший викладач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти, яка ознайомила педагогічних працівників із законодавчо-правовою базою впровадження індивідуальної форми навчання; вимогами до оформлення документації вчителя; з характерними особливостями учнів різних нозологій; закцентувала увагу слухачів на важливості реалізації диференційованого підходу в навчанні учнів з особливими освітніми потребами;
Балютіна К.М., методист науково-методичної лабораторії з інклюзивного та інтегрованого навчання, яка ознайомила учасників семінару з інтерактивними методами навчання; способами активізації пізнавальної діяльності школярів з обмеженими можливостями здоров’я; навчально-методичним забезпеченням індивідуальної форми навчання вказаної категорії учнів; продемонструвала варіанти дидактичного матеріалу для навчання молодших школярів з вадами психофізичного розвитку.
На завершення семінару кожен учасник отримав подарунок на електронних носіях:
• комплект навчальних програм (починаючи з підготовчого по 10 клас) для дітей різних нозологій;
• перелік підручників і посібників, затверджених МОНМС України для навчання учнів з особливими освітніми потребами;
• серію посібників з навчання грамоти, математики, читання та розвитку мовлення для учнів підготовчих, 1-4 класів з обмеженими можливостями здоров’я.
Адміністрація КОІППО імені Василя Сухомлинського висловлює щиру вдячність завідуючій районним методичним кабінетом Томєєвій Л.М., методистам Іващенко О.А., Пахомовій С.А. та адміністрації Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 (директор Бойко В.Г.) за високий рівень організаційної підготовки, створення належних умов для проведення навчання вчителів.