18 листопада 2019 року в рамках курсів підвищення кваліфікації вчителів початкових класів відбулася конференція з проблеми «Компетентнісний, діяльнісний та інтегрований підходи до викладання предметів початкової школи». На захід були запрошені: Ольга ВОЛОЩЕНКО та Олександра КОЗАК, методисти кабінету координації впровадження Нової української школи комунального закладу Львівської обласної ради «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», автори підручників «Я досліджую світ» (за типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти: 1-2 та 3-4 класи, розробленої під керівництвом Р.Б. Шияна), тренери НУШ. Педагоги висвітлили шляхи реалізації інтегрованого підходу в освітньому процесі початкової школи та особливості викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ».
На конференції здобувачі освіти ще мали можливість поділитися досвідом з таких питань:
- шляхи формування ключових компетентностей учнів початкових класів;
- використання інтерактивних технологій навчання в освітньому процесі початкової школи;
- проблемно-евристичні технології навчання;
- інтегроване навчання: компетентнісний та діяльнісний підходи;
- застосування ігрових педагогічних технологій в освітньому процесі початкової школи;
- застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроках у початковій школі;
- проєктно-технологічна діяльність школярів початкових класів;
- розвиток пізнавальної активності учнів на уроках у початкових класах;
- педагогічний дизайн уроків вчителя початкових класів;
- інноваційні засоби навчання як шлях формування компетентнісного підходу у реалізації математичної освітньої галузі.
- інноваційні засоби навчання як шлях реалізації компетентнісного підходу у викладанні інтегрованого курсу «Українська мова» в початкових класах.
- особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах;
- особливості організації освітнього середовища у початковій школі в умовах реалізації концепції «Нова українська школа»;
- формувальне оцінювання – шлях до успішного навчання;
- сучасні підходи до вдосконалення професійної компетентності вчителя початкових класів в умовах реформування загальної середньої освіти.
Дякуємо колегам зі Львова за співпрацю!
Інформацію підготувала доцент кафедри дошкільної та початкової освіти Вікторія КОНДРАТОВА.