Головна » Новини » Тренінг «Упровадження універсального дизайну в освітнє середовище»

Оплата за проживання та навчання здійснюється через будь-яке відділення банку у день початку навчання і у день поселення у гуртожиток. За довідками звертатись до навчально-організаційного центру освітньої діяльності:

т. (0522) 24-66-08

Тренінг «Упровадження універсального дизайну в освітнє середовище»

03-04 травня 2018 року на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» відбувся дводенний тренінг для завідувачів районних (міських) психолого-медико-педагогічних консультацій; учителів закладів загальної середньої освіти, які працюють в умовах інклюзивного освітнього середовища, з проблеми «Упровадження універсального дизайну в освітнє середовище».

Програма тренінгу передбачала підготовку педагогів, які будуть впроваджувати інклюзивну освіту в районах, створювати інклюзивно-ресурсні центри, забезпечувати реалізацію права дітей з особливими освітніми потребами на навчання за місцем проживання. Тренінг розпочався зі знайомства та актуалізації проблем. Учасники тренінгу поділилися проблемними питаннями, розповіли про свої напрацювання.

Червонець Інна Володимирівна, завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, розкрила організаційно-правові аспекти створення та функціонування інклюзивно-ресурсних центрів з урахуванням принципів універсального дизайну. Учасники тренінгу обговорили шляхи співпраці між різними закладами, громадськими організаціями задля створення дійсно сприятливих умов для адаптації та соціалізації дитини з особливими освітніми потребами в освітньому середовищі. Ще одне важливе питання було розглянуто під час тренінгу, а саме: «Складання та реалізація індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами. Індивідуальний навчальний план та його складові».

Молчанова Оксана Миколаївна, старший викладач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти, кандидат психологічних наук, розкрила проблему «Розвиток емоційної компетентності педагогів засобами тренінгу».

З досвідом створення команди супроводу дитини, співпраці з батьками учасників тренінгу познайомила Василенко Олена Володимирівна, педагог-організатор вищої кваліфікаційної категорії загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Кіровоградської міської ради, член обласної громадської організації матерів дітей-інвалідів та інвалідів «Серце матері».

Другий день тренінгу проведено на базі інклюзивно-ресурсного центру управління освіти міської ради м. Кропивницького. Освітяни познайомились із закладом, внутрішніми нормативними документами, практичними напрацюванями, переглянули фрагменти занять з використанням сучасних ІКТ, кабінет ЛФК, вчителя-логопеда, практичного психолога.

Практична частина тренінгу була спрямована на роботу в групах та опрацювання:

  • скринінг-діагностики у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами;
  • застосування дзеркала Гезелла у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

Візит до закладу завершився круглим столом, на якому директор центру Дорошенко О.М. відповіла на запитання.

Інформацію підготувала Червонець І.В., завідувач ресурного центру з підтримки інклюзивної освіти комунального закладу «КОІППО імені Василя Сухомлинського».