Головна » Новини » Тренінг «Психолого-медико-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітній школі»

Оплата за проживання та навчання здійснюється через будь-яке відділення банку у день початку навчання і у день поселення у гуртожиток. За довідками звертатись до навчально-організаційного центру освітньої діяльності:

т. (0522) 24-66-08

Тренінг «Психолого-медико-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітній школі»

14 листопада 2017 року науково-методичною лабораторією з інклюзивного та інтегрованого навчання спільно із психолого-медико-педагогічною консультацією Кіровоградської міської ради було проведено обласний тренінг для учителів, які навчають учнів з особливими освітніми потребами за індивідуальною формою з проблеми «Психолого-медико-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітній школі» (науковий керівник – Молчанова О.М., куратор – Червонець І.В.).

Метою даного заходу було ознайомлення учасників з системним підходом до організації психолого-педагогічного, індивідуального супроводу та  корекційно-розвиткової роботи з учнями з особливими освітніми потребами в умовах закладів загальної середньої освіти.

В роботі тренінгу взяли участь Оксана Миколаївна Молчанова, старший викладач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти, кандидат психологічних наук; Олена Миколаївна Дорошенко, завідувач психолого-медико-педагогічної консультації Кіровоградської міської ради; Оксана Сергіївна Чеканова, консультант психолого-медико-педагогічної консультації Кіровоградської міської ради; Олена Петрівна Цеба, практичний психолог психолого-медико-педагогічної консультації Кіровоградської міської ради.

Вступний етап був присвячений знайомству учасників, виробленню правил роботи та з’ясуванню очікувань всіх учасників від тренінгу.

В практичній частині заходу О.М. Молчанова ознайомила учасників з арт-терапевтичними методиками для використання у роботі з учнями з особливими освітніми потребами в контексті теми «Арт-терапія як засіб психолого-педагогічного супроводу учня». Представлені методики дають можливість розглянути та дослідити несвідомі процеси, приховані ідеї та стани, бажані соціальні ролі та форми поведінки, що знаходяться у витісненому вигляді.

Проблему організації роботи психолого-медико-педагогічного консиліуму в контексті мультидисциплінарного підходу, як стратегію супроводу учнів під час освітнього процесу, розкрила О.М.Дорошенко.

Одне із практичних занять провела О.С.Чеканова, яке  було присвячене особливостям корекційного впливу та супроводу дітей з порушеннями інтелекту, зокрема, плануванні, організаційно-методичних засадах корекції, розвитку та компенсації порушень. Учасники визначили особливості розвитку таких дітей та шляхи і можливості корекційно-розвиткової роботи, обговорили альтернативні шляхи комунікації, налагодження міжособистісної взаємодії, розвитку основних психічних процесів тощо.

Не менш цікавою для учасників тренінгу була робота в групах, яка дала змогу детально опрацювати скринінг-діагностику у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (О.М.Дорошенко), та методику застосування дзеркала Гезелла у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами» (О.А.Цеба).

Учасники заходу відзначили інформаційну насиченість тренінгу, підкреслили практичну та прогностичну спрямованість заходу.

Інформацію підготувала:

Тищенко Тетяна Олександрівна, методист науково-методичної лабораторії з інклюзивного та інтегрованого навчання.