Головна » Новини » Семінар «Роль і місце методичних формувань у розвитку професійної компетентності вчителя інформатики»

Оплата за проживання та навчання здійснюється через будь-яке відділення банку у день початку навчання і у день поселення у гуртожиток. За довідками звертатись до навчально-організаційного центру освітньої діяльності:

т. (0522) 24-66-08

Семінар «Роль і місце методичних формувань у розвитку професійної компетентності вчителя інформатики»

05 червня 2019 року в комунальному закладі «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» відбувся семінар «Роль і місце методичних формувань у розвитку професійної компетентності вчителя інформатики». У семінарі взяли участь 34 представники методичних формувань з 28 районів (міст, ОТГ). Також вчителі інформатики мали можливість взяти участь в семінарі через підключення трьох точок підключення (Голованівський, Долинський, Петрівський райони) в режимі веб-конференції.

Проведенню семінару передував ґрунтовний аналіз планів роботи методичних об’єднань вчителів інформатики. Проаналізовано тематику занять, спрямованих на розвиток професійної компетентності вчителя інформатики, форми їх проведення, кількість активних учасників.

Завідувач науково-методичної лабораторії інформаційно-технологічної освіти Чала Марина Станіславівна ознайомила з проблемами, виявленими в ході підготовки семінару та окреслила траєкторії можливої взаємодії методичних формувань вчителів інформатики області. За допомогою одного з методів генерації ідей – методу аналогій – учасники визначили пріоритетні напрями роботи методичних об’єднань у
2019–2020 навчальному році.

На семінарі виступив доцент кафедри математичної інформатики факультету кібернетики та комп’ютерних наук Київського національного університету ім. Тараса Шевченка, співавтор інтерактивного онлайнового підручника з інформатики «ІТ-книга» для 5-11 класів Завадський Ігор Олександрович. Він продемонстрував можливості інтерактивного онлайнового підручника в підвищенні ефективності уроку інформатики та акцентував увагу на необхідності посилення взаємодії між авторами підручників та вчителями, налагодженні якісного зворотного зв’язку.

Керівники методичних об’єднань обговорили науково-методичні засади конструювання освітнього процесу  в контексті вимог Нової української школи, проаналізували змістовно-методичні аспекти викладання інформатики в початковій, базовій та основній школі у 2019-2020 н.р. У дискусії взяв участь член робочої групи Міністерства освіти і науки України з розробки навчальних програм, вчитель Нечаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Ю.І. Яновського Громко Григорій Юрійович.

Питання  підготовки до різних етапів учнівських олімпіад з інформатики та інформаційних технологій висвітлив Шовенко Олександр Сергійович, методист науково-методичної лабораторії інформаційно-технологічної освіти.

Старший викладач кафедри теорії і методики середньої освіти Небеленчук Ірина Олександрівна акцентувала увагу на ролі вчителя інформатики  в плеканні української ідентичності, зокрема через грамотне сучасне українське мовлення в управлінській діяльності педагога.

Формат заходу дозволив учасникам неформально поспілкуватися з авторами підручників та навчальних програм, отримати зворотний зв’язок.

Деякі з учасників відзначили, що для успішної реалізації цілей і завдань методичних формувань необхідно мати певний спільний календар подібних заходів не тільки обласного, а й регіонального рівнів: вебінари, майстер-класи, тренінги  тощо.

Інформацію підготувала:

Чала М.С., завідувач НМЛ інформаційно-технологічної освіти КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського»